Hvilket land starter telefonnummeret med +~
Fra : Jonas Rasmussen

Dato : 21-08-04 19:16

Hej jeg søger oplysninger om et telefonnummer der starter med +47
Hvilket land er dette?
Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde ud af hvem der ejer
telefonnummeret, en side ligesom de gule sider?

På forhånd tak.

Fra : Peder Porse

Dato : 21-08-04 19:28

Det er såmænd Norge..det står i de fleste vejvisere og telefonbøge.
pp

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-04 22:32

Peder Porse skrev:

> Det er såmænd Norge..det står i de fleste vejvisere og telefonbøge. pp

Du må da ikke forvente at man den dag i dag slår den slags basale
oplysninger op i telefonbøger og lign. inden man spørger i NG's.. *GG*

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Peder Porse

Dato : 21-08-04 23:10

Næh, hvad man kan få andre til slipper man jo selv for....selv om det
tar længere tid at spørge her end slå det efter i Moestrup.
pp

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-08-04 11:18

Peder Porse skrev:

> Næh, hvad man kan få andre til slipper man jo selv for....selv om det
> tar længere tid at spørge her end slå det efter i Moestrup. pp

Præcis.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 30-08-04 17:24

Det var smuk og solrig dag da Martin Johansen [6000] skrev
news:pan.2004.08.22.10.18.10.782544@website.tuxx.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Præcis.

I er helt galt på den Man holder da bare '0' nede på sin siemens s55,
så kan man vælge at få en liste over landekoder. Men I bruger jo sikkert
nokia og andet skidt uden denne smarte funktion :P

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Henrik

Dato : 30-08-04 22:09

On Mon, 30 Aug 2004 16:23:58 +0000 (UTC), "Rune D. Jørgensen"
<RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> wrote:

>I er helt galt på den Man holder da bare '0' nede på sin siemens s55,
>så kan man vælge at få en liste over landekoder.

Smart - virker også på S65.

> Men I bruger jo sikkert
> nokia og andet skidt uden denne smarte funktion :P

Nogen vil ikke se lyset:)
Mvh
Henrik

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-08-04 09:14

Henrik skrev:

> Nogen vil ikke se lyset:)

Lyset i en Siemens? hehe.. den var go'

(og ja jeg har haft Siemens og har det stadig)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 21-08-04 19:32

Norge ifølge http://www.tele-link.dk/landekoder.shtml

>Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde ud af hvem der ejer
>telefonnummeret, en side ligesom de gule sider?

Det ved jeg så ikke...

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-08-04 19:33

Jonas Rasmussen wrote:

> Hej jeg søger oplysninger om et telefonnummer der starter med +47
> Hvilket land er dette?

Norge
http://www.tele-link.dk/landekoder.shtml

--