Trådløs router, begrænsing på hastighed!
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 17:27

Hejsa.

Har en gl trådløs router ( Netgear MR314 ), kan man få noget software noget,
som gør at man kan tildele de aktuelle IP'er en max begrænsning af
hastigheden??

Tænker her på at dele lidt internet i blokken, men er jo ikke int. i at
nogen drunkner den helt med p2p eller noget..

Evt en anden trådløs router som kan det??

/Kim

Fra : Jan Bachman

Dato : 21-08-04 17:42

>Evt en anden trådløs router som kan det??

Linksys WRTG54G har simpel QoS indbygget.

Men jeg ville under alle omstændigheder vedtage at P2P er forbudt.
Det sparer dig 99% af hovedpinen.

/Jan

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-08-04 18:13

In article <412777cd$0$269$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Kim Sørensen wrote:
> [...]
> nogen drunkner den helt med p2p eller noget..
>
> Evt en anden trådløs router som kan det??

Brug en Linux box til provisionering.

Fastnet - IP telefoni: 5 kr/md Se http://www.misumi.dk

Fra : Peter Mogensen

Dato : 21-08-04 18:19

Povl H. Pedersen wrote:
> Brug en Linux box til provisionering.

Eller installer din egen linux på wrt54gs.
http://openwrt.org/

Fra : Anders Pedersen

Dato : 21-08-04 20:35

On Sat, 21 Aug 2004 18:27:10 +0200, Kim Sørensen wrote:

> [...]
> nogen drunkner den helt med p2p eller noget..
>
> Evt en anden trådløs router som kan det??

Forkert gruppe
dennne her er kun til netwærk med kabel

den rigtige er
dk.edb.netvaerk.traadloest