Digital Alpha Server 1000
Fra : Stampe

Dato : 21-08-04 16:52

Har lige fået sådan en forærende, den booter
tilsyneladene op og der er aktivitet på diskene
men der er ikke skærmbilled på kunne godt
tænke mig at køre NT ell Linux på maskinen
- Er der nogen der har forstand på sådan en
mother fucker ?

mvh
Allan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-08-04 22:58

Stampe wrote:

> - Er der nogen der har forstand på sådan en
> mother fucker ?

Linux giver nok mere gevinst i en unix-gruppe

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Hansen

Dato : 22-08-04 14:52

"Stampe" <ask@ask-service.dk.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> men der er ikke skærmbilled på kunne godt
> tænke mig at køre NT ell Linux på maskinen
> - Er der nogen der har forstand på sådan en

Det board jeg har, mener jeg at der skal en bios til det OS man vil køre
(Har 2 disketter til NT og Unix).
Der er lang tid siden jeg har liv i mit board. Inde i biossetup skal skrives
hvor der skal bootes fra.

På compaq.com burde du kunne finde biosupdate og drivere.

Brian