fireline + nylon
Fra : JHB

Dato : 21-08-04 15:58

I forbindelse med diskussioner omkring fireline og nylon liner har jeg flere
gange set i gruppen at folk snakker om at de ligger en alm nylon line
inderst under deres fireline for at få fuld rulle uden at købe 300 m
fireline ...hvilken knude binder i nylonen sammen med firelinen med der kan
holde ....uniknude eller ??

hilsen
JHB

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 22-08-04 10:18

"JHB" <jhb2610@hotmail.FJERNcom> wrote in message
> [...]
> inderst under deres fireline for at få fuld rulle uden at købe 300 m
> fireline ...hvilken knude binder i nylonen sammen med firelinen med der

Jeg bruger grinnerknuden, den er god når 2 liner af uens tykkelse eller
forsk. materiale skal bindes sammen.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : fiduusen.dk

Dato : 22-08-04 10:40

> fireline ...hvilken knude binder i nylonen sammen med firelinen med der
kan holde ....uniknude eller ??

Du har forskelline muligheder, på liner af forskellig tykkelse kan du med
fordel bruge denne:

http://www.viktor.dk/knuder/flet.html

Hilsen
Bjarne Duus, www.fiduusen.dk