hvad for en fluge
Fra : pepss

Dato : 21-08-04 13:45

Hejsa NG

jeg skal ud og fiske i en put and take næste weekend. min plan var så at
fiske med min fluestang men hvad for en flue skal man bruge på den årstid
(gerne et link til et billede hvor man kan se den)?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : mikkel paulsen

Dato : 21-08-04 21:04

"pepss" <olefriis@privat.dk> wrote in message news:<412743d1$0$203$14726298@news.sunsite.dk>...
> [...]
> fiske med min fluestang men hvad for en flue skal man bruge på den årstid
> (gerne et link til et billede hvor man kan se den)?

P & T ørreder er sgu lige glade bare det har farve skrig grøn eller lyserød