hjemmenetværksproblemer
Fra : Keldo

Dato : 21-08-04 11:58

jeg har problemer med at finde de andre computere i mit hjemmenetværk.

3 PCere med XP installeret. Netværket virkede fint med følgende opsætning:

modem - hub - de 3 pcer

Så ændrede jeg opsætningen til.....

modem - hub (min gamle webspeed router) - hub - de 3 pcere.

Alle kan gå på nettet. Men jeg kan ikke få kontakt i arbejdsgruppen mere,
efter opsætningen af extra hubben.

Hvad kan der være galt og hvad skal jeg gøre?

René

Fra : Jan

Dato : 21-08-04 15:03

Hej Rene,