Rampe til bilen
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-08-04 10:51

Hej

Så er Siri blevet så stor, at jeg ikke længere kan løfte hende ind i
bilen. Men hun er ikke stor nok til selv at komme op. Hvad gør vi så?

Jeg har tænkt på at lave en rampe, der kan ligges i siden af bilen, så
den altid er med. Altså noget i retningen af dem der er i
hestetrailere. Jeg er sikker på at Siri nok skal lære at bruge den.

Har I andre erfaringer eller ideer, så lad mig endelig høre.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-04 13:43

Hvilken hund taler vi om her og hvilken bil?

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-08-04 14:44

"Erik Aalund" <aalund.snabelá.esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken hund taler vi om her og hvilken bil?

En vovhund og en dytbil

/Ole

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-08-04 14:57

"Erik Aalund" <aalund.snabelá.esenet.dk> writes:

> Hvilken hund taler vi om her og hvilken bil?

En af de største hunde og en af de mindste biler. En newfoundlænder og
en Suzuki Alto.

Fra : Allan Ødum

Dato : 21-08-04 17:19

Min kærestes 11-årige hund vejer ca. 6 kg og springer let og elegant
op i bilen. Du kan vel løfte de par kilo??

Med venlig hilsen
Allan Ødum
www.alanius.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-08-04 17:22

Allan Ødum <rager@ikkedig.dk> writes:

> Min kærestes 11-årige hund vejer ca. 6 kg og springer let og elegant
> op i bilen. Du kan vel løfte de par kilo??

Tja, de par kilo er nu godt 25. Det er en newfoundlænder vi snakker
om, og selvom hun kun er godt tre måneder, så vejer hun nu alligevel
over 25 kg. Og da jeg nu har lidt gigt, så kan jeg ikke løfte "de par
kilo".

Fra : Jimmy

Dato : 21-08-04 17:28

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
> hestetrailere. Jeg er sikker på at Siri nok skal lære at bruge den.
>
> Har I andre erfaringer eller ideer, så lad mig endelig høre.

Det lyder enormt besværligt.
Hvad med at have et bredt bræt med pålimet sandpapir?

Det er da let at lave, billigt og kan uden problemer ligge i bagagerummet i
den måned eller to hunden ikke selv kan hoppe op.

Alternativt bare en kasse så den kan komme op på trinbrættet.

mvh
Jimmy

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-08-04 17:28

"Jimmy" <nyhedsgruppe2001@SPAM.yahoo.co.uk> writes:

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Det lyder enormt besværligt.
> Hvad med at have et bredt bræt med pålimet sandpapir?

Det var egentlig også det jeg tænkte på, bortset fra at jeg ville
sømme lister på i stedet for sandpapir.

> Alternativt bare en kasse så den kan komme op på trinbrættet.

Ja, men når det nu er en meget lille bil, så skal der jo også være
plads til hunden. Så jeg tror vi prøver at lave en rampe af en art.