Trådløs net i Fedora Core 2
Fra : Jesper Vels

Dato : 21-08-04 04:24

Hej

Jeg har fået mit 3com wireless til at virker i Fedora Core 2 med nogle
driver der hedder Madwifi (søg på google så kommer hjemmesiden), det har
virker rigtig fint med WEP encrypt.

MEN her i dag, da min computer startede op og skulle forbinde de tråløse net
fik jeg fejlen:
Bringing up interface ath0: Error for wireless request "Set Encode" (8B2A) :
SET failed on device ath0 ; Invalid argument

Jeg prøvede at slå WEP fra på mit accesspoint og nu kan mit trådløse godt
forbinde???? Hvad kan der være gået galt siden det ikke virker længere?? Jeg
har ikke ændret KEY på mit accesspoint, så jeg fatter ikke helt hvorfor det
ikke virker længere...

Mvh
Jesper Vels