Bluetooth headset erfaringer ?
Fra : VK

Dato : 21-08-04 01:14

Er der nogen der har nogle BT-headset erfaringer på en PC ?

Kan I anbefale nogle BT-dongles der er kompatible med universelle
BT-headset til PC ? Evt. BT-software (BT-stack) ?

Så vidt jeg kan se findes der meget, meget lidt af udstyr på markedet i
dag der er PC-kompatibelt OG virker

--
PLEASE DELETE _REMOVE_ IN THE ADDRESS LINE BEFORE REPLYING

Fra : Peter

Dato : 21-08-04 13:13

Hej.

Jeg ved ikke precis hvad det er du søger, men dette bruger jeg:

Jabra BT200 headset.
og så den BT USB dongle (Billionton) som de sælger i T-Hansen.

Det fungere fint sammen, dog er der ikke så lang rækkevidde på donglen.....

Mvh.
Peter