OL-ridning
Fra : Tina Christoffersen

Dato : 20-08-04 19:46

Hejsa!

Nu synes jeg snart, at vi har set svømning, sejlsport, boksning og hvad ved
jeg til OL. Er der nogen der ved, hvornår de danske kanaler putter nogle
firbenede på skærmen?

mvh. tina

Fra : Malene P

Dato : 20-08-04 21:17

"Tina Christoffersen" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en
meddelelse news:412646f7$0$166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
ved
> jeg til OL. Er der nogen der ved, hvornår de danske kanaler putter nogle

De sender dressur hele formiddagen på DR 2 i morgen.

mvh
Malene P

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 21-08-04 08:37

Lørdag den 21
Dressur
Sendes på DR2 direkte kl 7.30 til 12.00

Mandag den 23
Dressur
Sendes på DR2 7.00-11.55

onsdag den 25
dressur FINALEN
Sendes på DR1 14.30-17.25

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 21-08-04 11:07

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en

> Lørdag den 21
> Dressur
> Sendes på DR2 direkte kl 7.30 til 12.00
>
> Mandag den 23
> Dressur
> Sendes på DR2 7.00-11.55
>
> onsdag den 25
> dressur FINALEN
> Sendes på DR1 14.30-17.25

takker! Jeg må konkludere at jeg hellere må anskaffe mig DR2 inden næste
OL...

mvh. tina

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 21-08-04 11:45

> takker! Jeg må konkludere at jeg hellere må anskaffe mig DR2 inden næste
> OL...
>
> mvh. tina

Ja, og TV2 Zulu.
Så vidt jeg ved (Jeg har ikke Zulu) så sendte TV2 Zulu militery (Staves den
mon sådan?) sidste weekend.

VH Pernille

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 21-08-04 14:23

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse

> Ja, og TV2 Zulu.
> Så vidt jeg ved (Jeg har ikke Zulu) så sendte TV2 Zulu militery (Staves
den
> mon sådan?) sidste weekend.

Ja, det gad jeg også godt have set. Det er så sjældent, man ser lige præcis
det.

mvh. tina

Fra : Iben Marianne Krarup~

Dato : 21-08-04 16:51

Hej !

De sendte næsten hele formiddagen = alle ryttere på terrændelen i military.
Der var god og dårlig ridning. Men det var skønt at se, at dansk tv langt om
længe kan vise noget ridning.

DR2 sagde i morges, at de også viser springning i morgen formiddag.. vist
nok fra kl. 7 pga. Thomas Velin jo er kommet til start. Ellers sender de
mandag Grand Prix Special, og de satsede også på Kür konkurrencerne.

Så jo DR2 og Zulu er super at ha, når man nu ikke kan tage Svensk tv mere
-> de viser jo trods alt LANGT mere end dansk tv.

En anden ting - er der nogle som kender hende som kommenterede i dag -? og
er hendes medkommentator Morten Thomsen ?

MVH

Iben
www.distanceridning.dk

Fra : Tina Christoffersen

Dato : 21-08-04 18:35

"Iben Marianne Krarup Pedersen"

klip

> En anden ting - er der nogle som kender hende som kommenterede i dag -? og
> er hendes medkommentator Morten Thomsen ?

Jeg så lidt dressur-finale på DR1 i dag. Der var en pige, som jeg ikke
fangede navnet på, og så Morten Thomsen.

mvh. tina

Fra : Anet

Dato : 21-08-04 16:56

"Ja, jeg syntes også at det er træls at bo langt ude på landet når der
endelig sendes noget ridning i tv.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 22-08-04 14:15

Er der nogle her inde der ved hvornår der bliver vist spring fra OL

Fra : M&M

Dato : 22-08-04 14:29

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle her inde der ved hvornår der bliver vist spring fra OL

Det gjorde de på DR2 i formiddags

-Camilla

Fra : Camilla Fruergaard

Dato : 22-08-04 14:52

Øv

Er der ikke andre tidspunkter

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 22-08-04 20:00

"Camilla Fruergaard" <c @ mit efternavn . com> skrev i en meddelelse
> Øv
>
> Er der ikke andre tidspunkter

Jeg mener at der kommer handicap-OL-ridning kl. 20.00 på tirsdag på DR1

Lisbeth

Fra : Liz B.

Dato : 22-08-04 20:11

Thomas Velin springer igen på tirsdag, så mon ikke en af kanalene sender
noget derfra. Flot hest den Canute, og han (Thomas, altså) er en eminent
rytter, efter min mening.

Hilsen Liz

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 22-08-04 20:58

"Liz B." <lizb@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Thomas Velin springer igen på tirsdag, så mon ikke en af kanalene sender
> noget derfra. Flot hest den Canute, og han (Thomas, altså) er en eminent
> rytter, efter min mening.
>
> Hilsen Liz

Og sjovt navn (Canute). Minder meget om ordet kanut. Er det mon tilsigtet?

Lisbeth

Fra : Liz B.

Dato : 23-08-04 13:32

> Og sjovt navn (Canute). Minder meget om ordet kanut. Er det mon
tilsigtet?

> Lisbeth

Hej Lisbeth,
Er det ikke bare den engelsk stavemåde - King Canute fra et eller andet
sagn? Det troede jeg.

Hilsen Liz
PS Springning vises på DR2 fra morgenstunden af.

Fra : Liz B.

Dato : 24-08-04 07:24

Ifølge Jyllands Posten hedder hesten Equest Carnute...!!

Hilsen Liz

Fra : Iben Marianne Krarup~

Dato : 23-08-04 00:01

Hej Camilla,

her er hvad jeg har fundet frem til der bliver vist på tv - i aften sendte
de flere gange klip fra Thomas ridt.

Kan oplyse at første danskere i ilden i morgendagen - ups - senere i dag
skal ride kl. 8 dansk tid - Jon og Andreas rider begge i andet ud af 5
"hold" i dag.

24.8 DR1 Holdspring Finale 14.30-15.00
24.8 DR2 Spring 08.00-11.45 Direkte
25.8 DR1 Dressur-Finale 14.30-17.45 Direkte
26.8 TV2 Zulu Moderne Femkamp Ridning mænd 15.30-17.10 Direkte
27.8 TV2 Zulu Moderne Femkamp Ridning kvinder 15.50-17.00 Direkte

MVH

Iben

"Camilla Fruergaard"

Fra : Constance Bast

Dato : 26-08-04 12:53

Hej Tina!
Jeg giver dig ganske ret. Der var for lidt ridning; jeg havde
heldigvis til at det de fem formiddage, der var noget.
mvh: Constance