to routere kan ikke snakke sammem??????
Fra : Tim

Dato : 20-08-04 19:38

Hej hjælp lige en snart hårløs person

Jeg har to router der skal snakke sammen en d-link DI-604 og en Zaitech
trådløs routet.
Alle PC kan komme på internetet, men de kan ikke se hinanden internt??

Kom lige med en god løsning.

/Tim

Fra : Peter Mogensen

Dato : 21-08-04 08:54

http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#examples

Fra : Tim

Dato : 21-08-04 10:15

kloge åge!!!!!:)

Fra : Peter Mogensen

Dato : 21-08-04 10:25

Tim wrote:
> kloge åge!!!!!:)

Det var skam et velment råd, hvis du ville have hjælp.
Jeg kan ikke forestille mig at nogen som helst kunne hjælpe dig ud fra
den mangelfulde beskrivelse af problemet du postede.

Du skriver intet om:
1) Hvordan dit netværk er forbundet.
2) Hvad du gør for at teste at der er noget, der ikke virker.
3) Hvad symptomet er.
4) Hvad du mener med "kan ikke se hinanden".
5) Hvordan dine routere er konfigureret.

Der er ikke meget at tage fat i når man bare skriver
"det virker ikke, hjælp".

Peter