USB SE Testpoint Adaptor universal til all~
Fra : helloo.dk

Dato : 20-08-04 17:35

Nu er den kommet. Den Universale Testpoint adaptor til Sony Ericsson T610,
T630, Z600 (til software R6C005) som virker med din DIVusb, Griffin,
Tornado, Twister eller Terminator. Den kan købes hos www.helloo.dk eller
www.mobilkabler.dk eller www.tele-way.dk .

Hilsen Dan

Gratis Dansk side til blandt andet Nokia , NEC og Samsung med mere
100% garanti på alt hvad vi laver, også Siemens unlock uden Testpoint
Kik forbi siden på http://www.helloo.dk og se en rigtig ægte Unlocker

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 20-08-04 18:12

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> Nu er den kommet. Den Universale Testpoint adaptor til Sony Ericsson T610,
> T630, Z600 (til software R6C005) som virker med din DIVusb, Griffin,
> [...]

Ja men det er nu da noget nemmer at lave dem med Logs så man ikke skal
skilde dem ad :)

/Frank

Fra : helloo.dk

Dato : 20-08-04 21:26

"www.Guezz-Shop.dk" <news2@guezz.dk> wrote in message

> Ja men det er nu da noget nemmer at lave dem med Logs så man ikke skal
> skilde dem ad :)

Tja.. hvis man vil arbejde så andre tjener penge på ens indsats så er det
sikkert meget fint.
Dem som gerne vil tjene pengene selv må også udføre et stykke arbejde..
Vi har jo alle sammen hørt hvordan det gik med logs til motorola
telefonerne..

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 21-08-04 07:59

> [...]
> Dem som gerne vil tjene pengene selv må også udføre et stykke arbejde..
> Vi har jo alle sammen hørt hvordan det gik med logs til motorola

Ja det kan jeg kun give dig ret i , men det er jo ikke alle kunder der er
lige glad for at miste deres garenti , ved at få den låst op.

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 21-08-04 08:08

"www.Guezz-Shop.dk" <news2@guezz.dk> wrote in message
> Ja det kan jeg kun give dig ret i , men det er jo ikke alle kunder der er
> lige glad for at miste deres garenti , ved at få den låst op.

Der er vist meget du ikke forstår omkring SE modellerne... Kunderne mister
ikke garantien efter unlock. der kan ikke ses på telefonen at den er låst
op. Så det er da det værste sludder jeg længe har hort. men du kan læse mere
om det på forbrugerstyrelsens hjemmeside..
Desuden er det bare et spørgsmål om at finde en unlocker der yder garanti på
det han laver, så er der ikke nogen former for fare for noget går galt...

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 21-08-04 08:32

> [...]

> det han laver, så er der ikke nogen former for fare for noget går galt...

Jeg snakker om når du bruger testpoint , er vi så ikke enige om at du åbner
telefonen ? , og når telefonen har været åben , og værksteder der evt. skal
lave den kan se den har været åben så kan de afvise den fordi den har været
åben og garentien der med ikke gælder mere ?

/Frank

Fra : helloo.dk

Dato : 21-08-04 17:43

> [...]

været
> åben og garentien der med ikke gælder mere ?

Ok.. Os prof.. unlockere som benytter ordenligt udstyr efterlader ingen
mærker eller lign i eller på telefonen, så det kan ikke ses hvis vi har haft
den åbenet....
Om de kan afvise en telefon fordi folk selv har skiftet cover på en telefon,
er ikke noget vi to skal diskutere. Det må være op til forbrugerstyrelsen at
bestemme... Se evt. mere info på deres hjemmeside..

Fra : Olsen

Dato : 01-09-04 10:17

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ok.. Os prof.. unlockere som benytter ordenligt udstyr efterlader ingen
> mærker eller lign i eller på telefonen, så det kan ikke ses hvis vi har

Griner...... Nå så du mener du er prof. unlocker..... jeg tror vi er et par
stykker der mener du bare er en latterlig amatør.

men ok, når du selv skal sige det, så startede du vel egentligt med at
unlocke før mobiltelefonen blev opfundet

Mvh. Steff
amatør unlocker

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 12-09-04 19:11

>..... jeg tror vi er et par stykker der mener du bare er en latterlig
amatør.

Ja, og du ved da selvfølgelig hvad du snakker om.
Jeg begynder at blive irriteret når nye mennesker kommer ind i denne gruppe,
og lige skal fortælle hvordan verden er skruet sammen.

Når folk begynder at fortælle om hvor dårlige Dan, Djubi (Per) og eks. Lasse
Hedegaard er bliver jeg lidt sur. Jeg kender dem alle , dog ikke personligt.
Hvad jeg så mener personligt om de forskellige er en anden sag, men de ved
hvad de laver. De er alle professionelle, i modsætning til visse andre nye
"stjerner" her i gruppen, som gerne vil føre sig frem.

Anyway, dette er OT, og jeg slutter nu.
--
Med venlig hilsen...

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : Olsen

Dato : 15-09-04 10:56

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> hvad de laver. De er alle professionelle, i modsætning til visse andre nye
> "stjerner" her i gruppen, som gerne vil føre sig frem.

Ja jeg mener nok jeg ved hvad jeg snakker om. Jeg har været i "branchen"
siden vi var 3 -4 stykker, og altså længe før bla. Helloo og andre amatører.

>De er alle professionelle, i modsætning til visse andre nye
> "stjerner" her i gruppen, som gerne vil føre sig frem.

Er det dig selv du omtaler som "stjerne" (uden hjerne)
Mvh. Steff

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 15-09-04 13:27

>Jeg har været i "branchen" siden vi var 3 -4 stykker.

Jamen klart. hvem husker ikke dig da vi startede op for alvor med
unlocking... Olsen sagde du???? Og hvem var så de andre 3?

> Er det dig selv du omtaler som "stjerne" (uden hjerne)

Ja, i lærer mange grimme ting inden i kommer i 8 klasse i dag...

--
Med venlig hilsen...

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : Anders

Dato : 15-09-04 13:41

Ja, nu er der jo kun en tilbage, de to andre er gået bort...

/Anders

Fra : N_B_DK

Dato : 15-09-04 13:41

Olsen wrote:

> Ja jeg mener nok jeg ved hvad jeg snakker om. Jeg har været i
> "branchen" siden vi var 3 -4 stykker, og altså længe før bla. Helloo
> og andre amatører.

Med den udtalelse fremstår du ikke selv som den mest professionelle (eller
den mest intelligente for den skyld)...

--
MVH.
N_B_DK