findes der et rense program FP?
Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 20-08-04 15:55

Hej

Efter et mislykket uploadforsøg til min hjemmeside gik det hele ned, derfor
sendte jeg hele min index fil til serveren igen, og nu er der dobbelt af
alle filer.

Det er desværre ikke til at se hvad der er gamle og nye filer, (pga rod på
site), så er det jeg spørger om der findes et program der kan rytte op på
serveren, så det kun er de som der er behov for som er tilbage.

Siden virker ok, det er bare træls der er så mange dobbelte filer, og de
fylder jo også.

På forhånd tak

Torben

Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 20-08-04 16:29

"Underbjerg / Andersen" <skolebakken16@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> serveren, så det kun er de som der er behov for som er tilbage.
>
> Siden virker ok, det er bare træls der er så mange dobbelte filer, og de

Jeg ved ikke om der findes sådan et oprydningsprogram, men hvis du går ind i
Folder-view, burde kunne du se på datoerne hvilke filer der de ældste, og
som derfor formentlig kan slettes.

mvh
Mette