Hund og kat/foder
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 13:33

Hej

Jer der både har hund og kat/te, hvordan sørger I for, at hunden hhv.katten
får sit eget foder ?

Jeg har set nogen steder, at kattene får deres mad oppe på et bord, men det
er ikke optimalt her, da vi har langt flere katte end hunde (1 stk), og de
skulle gerne alle kunne spise ad libitum....og helst ikke på bordene
!!!!!!!!

På forhånd tak for brugbare svar !!

Venligst

Tina

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 20-08-04 13:51

"Tina" <catcity snabela punktum tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er ikke optimalt her, da vi har langt flere katte end hunde (1 stk), og de
> skulle gerne alle kunne spise ad libitum....og helst ikke på bordene

Jeg har også både hund og katte og er også nødt til at fodre på bordet ,
ellers æder hunden jo
det hele. Hvis du har et ekstra værelse kunne du måske lukke med en krog så
kun kattene
har lige præcis kan komme ind.

MVH Karin

Fra : Pwh

Dato : 20-08-04 14:40

Tina wrote:
> Hej
>
> Jer der både har hund og kat/te, hvordan sørger I for, at hunden
> hhv.katten får sit eget foder ?

Jeg har indrettet en spiseplads til min kat ovenpå vaskemaskinen som
står ude på badeværelset. Jeg har også sat en haspe i så døren kan stå
på klem så kun katten kan komme derud, så har den et sted hvor den
kan værer i fred for hundene hvis det passer den.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 14:50

> [...]
> Hej
>
> Jer der både har hund og kat/te, hvordan sørger I for, at hunden

Vi har en hjørnesofa i stuen, hvor kattenes foder står i hjørnet bagved. Der
er fred og ro for dem til, at spise og hundene kan ikke komme derom. Det er
selvfølgelig ikke alle der har en hjørnesofa, men så måske en anden krog i
huset, hvor hundene ikke kan nå ?

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 20-08-04 14:59

> [...]
> er ikke optimalt her, da vi har langt flere katte end hunde (1 stk), og de
> skulle gerne alle kunne spise ad libitum....og helst ikke på bordene

Hej Tina..

jeg har 2 af hver, og jeg har kattemaden stående oppe i deres kradse miljø,
som jeg investerede i for noget tid siden med henblik på samme problem..
nu er mine katte sådan nogle med beton i rø..., så de KAN IKKE komme op på
køkken bordet...
Men det fungeret rigtigt godt, og de kan spise i fred.

Mvh.Marie