Toshiba 220CS mere RAM
Fra : Niels Jeberg

Dato : 20-08-04 12:17

Min ca 7 år gamle Toshiba Satellite 220CS med 32 MB RAM er temmelig langsom.
Jeg har forsøgt med 2 forskellige slags 128MB RAM, men endnu er intet
fundet, som maskinen vil acceptere. Er der nogen, der ved hvilken type RAM
man skal anskaffe?
Mvh Niels

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-08-04 15:26

"Niels Jeberg" <njeberg@oncable.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> langsom. Jeg har forsøgt med 2 forskellige slags 128MB RAM, men endnu
> er intet fundet, som maskinen vil acceptere. Er der nogen, der ved

128MB EDO RAM

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 20-08-04 22:02

On Fri, 20 Aug 2004 13:17:11 +0200, Niels Jeberg wrote:

> [...]
> Jeg har forsøgt med 2 forskellige slags 128MB RAM, men endnu er intet
> fundet, som maskinen vil acceptere. Er der nogen, der ved hvilken type RAM

Forkert gruppe
bærbare er til gruppen
dk.edb.hardware.baerbar

--