Hvor er det dejligt....
Fra : AEK

Dato : 20-08-04 08:57

at opleve, at der i SÅ lang tid har været ro i denne gruppe

Der har tit i perioder været været skælden ud, brokkeri og hvad ved jeg.
I disse perioder har jeg til tider valgt at droppe gruppen - gad ikke al den
negativitet.

Hvor er det dejligt, når det kører som nu

Det var lige det, jeg ville " sige "

Glade hilsner fra,
Anya, Fedeberg, Tildemusen & Miss Sophie.

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

---

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-04 10:09

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> at opleve, at der i SÅ lang tid har været ro i denne gruppe

Jeg synes nu, at det for det meste køre fredeligt og roligt og med en god
tone i denne gruppe, men jeg læser selvfølgelig også med i
hundegruppen...... - hvor tonerne til tider bjæffer højt.

Mvh. www.tjekmig.dk