Nogen der har handlet hos www.zircom.de???
Fra : Zero Cool

Dato : 20-08-04 07:49

Hejsa, har set denne virksomhed på nettet, og ville egentlig hører folk, om
de ved om man bliver pålagt en masse afgifter, eller om prisen egentlig er
prisen.

Hilsen

Tonny

Fra : Fischer

Dato : 20-08-04 14:52

> Hejsa, har set denne virksomhed på nettet, og ville
> egentlig hører folk, om de ved om man bliver pålagt
> en masse afgifter, eller om prisen egentlig er prisen.

De reklamerer med mobiltelefoner der slet ikke er kommet på markedet endnu.
Og der er mange andre ting der får alle mine røde advarselslamper til at
blinke. Jeg tror det er FUP!

*Fischer

Fra : MPS

Dato : 29-08-04 15:49

Hej

Jeg vil lige informere om at Zircom.de er et fupfirma. De reklamerede
også i den blå avis / Papkassen Hvor jeg så deres annonce og ringede til
dem på deres tlf. i Tyskland. Jeg snakkede med en Herr som fortalte at
de var blevet politi anmeldt, efter som det var deres telefon nummer og
deres adresse de brugte i Tyskland, og de havde ikke noget med dem at
gøre. Han fortalte at det var et fup firma.

Den blå avis fjernede deres annonce med det samme. Har lige skrevet til
Papkasen i dag, da jeg så at de havde en reklame fra Zirzom.de -

Hilsen MPS

http://www.kandu.dk/

Fra : Ham selv

Dato : 29-08-04 16:43

Ja kender et par stykker hvor de har forsøgt at hæve 2400 euro godt 20000,-
dk , men min bank var heldigvis vågen:)

--
Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Hr.Hansen

Dato : 29-08-04 18:46

Hejsa

Ja var en af dem han prøvede at hæve 2400 euro hos,men blev stoppet af
manken, har dog andmeldt vedkommende til Hvidovre Kriminal Politi i fredags.
Havde bestilt en telefon til 644 kr hos denne svindler.Som han dog ikke har
hævet, og nu heller inetet sendt.
Men fik straks Torsdag lukket mit Visa kort og bestilt et andet.
Så jeg er da selv nysgerrig efter om det er lykkedes for ham nogle steder,
men sådan en skal da stoppes.Så mit råd er meld manden hvis han har forsøgt
sig også hos dig.

Mvh¨
Ivan