Hvad tænker kommunen på?
Fra : Lady

Dato : 20-08-04 03:22

Cujo og jeg var ude og gå i dag, og havde for en gangs skyld ikke fået poser
med. Derfor tog vi fra en ny "hømautomat" på vores vej.

Da det så blev nødvendigt viste det sig, at posen er lavet til gravhunde.
Ja, Cujo kunne da ihvertfald have fyldt 2 poser.
Jeg havde nær ikke fået posen lukket, og han havde kun afleveret halvdelen
af, hvad han plejer.

Hvordan kan det være, at poserne laves så små??? Det er da for dumt.
Mærket er Chrisco, de er sorte og virker ellers vældigt robuste, men det er
da idioti at lave dem så små.
Jeg har overvejet at skrive et læserbrev, selvom jeg godt ved, at det er en
service kommunen yder overfor os hundeejere, men hvis de vil af med
problemet er det nok en god ide at lave poserne større.

Mvh. T. Jakobsen

Fra : Pastoren

Dato : 20-08-04 08:00

læserbrev !!!
måske skulle du ringe til komunnen , det er jo ikke sikker det er er en"
lorte " sagkyndig der har god for str.

kab