Er "news.sunsite.dk" ustabil d.d.?
Fra : Froggy

Dato : 19-08-04 20:13

Er det kun her hos mig? Eller har andre også problemer med Sunsite i
dag?

Der er ingen info om, at den skulle være ustabil på:

http://news.sunsite.dk/

de plejer ellers at være hurtigt ude med info på siden.

Den virker imidlertid kun en gang imellem - jeg har slet ikke de samme
problemer via dtext.news.tele.dk, men syn's ikke lige det er sjovt, at
skulle reloade alle grupperne.

--
Froggy
"Man! That's totally Froggy!" Ref.:

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-08-04 20:22

Froggy skrev:

>Er det kun her hos mig? Eller har andre også problemer med Sunsite i
>dag?

Jeg har lige testet nu. Det kører pænt. Men jeg bruger den ikke
jævnligt.

--
Bertel

Fra : Froggy

Dato : 19-08-04 20:39

Bertel Lund Hansen wrote:

> Jeg har lige testet nu. Det kører pænt. Men jeg bruger den ikke
> jævnligt.

Ind imellem kører den ok, men 7-8 gange i løbet af dagen har jeg ikke
kunnet sende (så har jeg sendt via dtext, men det er lidt besværligt at
skifte hele tiden) - og lige nu har jeg problemer med at åbne nye
indlæg i bl.a. d.k.s. og dk.videnskab.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-08-04 00:08

"Froggy" <froggy51@despammed.com> writes:

> [...]
>
> Den virker imidlertid kun en gang imellem - jeg har slet ikke de samme
> problemer via dtext.news.tele.dk, men syn's ikke lige det er sjovt, at

Forskningsnettet havde et fiberbrud indtil først på aftenen. Det lå
mellem Odense og Århus og betød, at sites på Aalborg og Århus
universiteter - herunder Sunsite - kørte på "nødkapacitet" og at
linien til dem altså var stærkt belastet.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Froggy

Dato : 20-08-04 05:48

Peter B. Juul wrote:

> [...]
> universiteter - herunder Sunsite - kørte på "nødkapacitet" og at
> linien til dem altså var stærkt belastet.

OK - Takker. Så er det ikke så underligt, at den virkede underlig.

Det ville dog havde været rart, hvis sunsite-folket så havde brugt 15
sec. på at henkaste en bemærkning desangående på deres webside.