vbSaturday
Fra : bsn

Dato : 19-08-04 19:51

Hej NG
Jeg har en funktion, hvor jeg tjekker om den indtastede tid ligger indenfor
åbningstiden.
vbSaturday, bliver ikke evalueret korrekt - melder udenfor åbningstid,
selvom indtastet tid ligger indenfor åbningstid ???
Alle andre dage bliver evalueret korrekt.

kode start
If DatePart("w", request.form.item("txtDato")) = vbSaturday Then
Aabne = "08:00"
Lukke = "12:00"
End If

'''Konvertér åbningstider...
tAabne = "TimeSerial(" & Hour(Aabne) & ", " & Minute(Aabne) & ", " &
Second(Aabne) & ")"
tLukke = "TimeSerial(" & Hour(Lukke) & ", " & Minute(Lukke) & ", " &
Second(Lukke) & ")"

IF tTid < tAabne OR tTid > tLukke THEN
Response.write "Det valgte tidspunkt er uden for åbningstiden"
Response.end
End If
kode slut

Her er mine udskrevne tider til evaluering...
Indtastet tid: TimeSerial(11, 0, 0)
Åbningstid: TimeSerial(8, 0, 0)
Lukketid: TimeSerial(12, 0, 0)

Kan i hjælpe ???