MOOVER til campingvogn.
Fra : XXX

Dato : 19-08-04 16:57

Jeg påtænker at få en Moover monteret på min nye cv,
en Hobby 540 ufe 2004.

er der nogen som har erfaring med sådan en, og i såfald, hvad skal man købe.
jeg har kendskab til 3 modeller der er på markedet.

venlig hilsen
Mogens Mortensen

Fra : Niels Jørgen Madsen

Dato : 22-08-04 11:45

> [...]
> købe.
> jeg har kendskab til 3 modeller der er på markedet.

Vi fik lige før vores sommerferie en helt ny Hobby 560 Ufe med en Mover fra
Reich. Det var comfort-modellen (den vor man skruer rullerne på valgfrit fra
en af siderne),
Vi har kørt med den i tre uger gennem Europa og har været m e g e t glade
for den. Vi får parkeret campingvognen hvor v i ønsker det, og har i flere
tilfælde fået den ind på pladser, hvor vi aldrig ellers havde fået den ind
alene.
Den er ikke helt billig, men det er det bedste ekstraudstyr vi nogen sinde
har købt til en campingvogn.
mvh
Niels Jørgen Madsen

Fra : Per Posselt

Dato : 23-08-04 17:50

Hej
VI har lige købt en ny Fendt med mover her før ferien..........juhu hvor er
det skønt.
Det er den hvor det er valgfrit hvilken side rullerne spændes.
mvh PP

Fra : Bjarne

Dato : 24-08-04 14:31

In article <4124cde2$0$297$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
   "XXX" <not@a.chance.com> writes:
> Jeg påtænker at få en Moover monteret på min nye cv,
> en Hobby 540 ufe 2004.
>
> er der nogen som har erfaring med sådan en, og i såfald, hvad skal man købe.
> jeg har kendskab til 3 modeller der er på markedet.

Jeg fik en euromover installeret i forbindelse med skift af campingvogn

Det er uden sidestykke det bedste campingværktøj jeg nogen sinde har haft.
Konen er helt vild med den. Ved ankomst til en plads, dapper kone og unger afsted
og køber is, mens farmand med den ene hånd i lommen kører campingvognen på plads.

Ved afgang parkerer man bilen et passende sted og kører derefter campingvognen op
på krogen.

Herhjemme er det piece of cake at smutte rundt i indkørslen og parkere langs garagen,
langt mere præcist end jeg turde gøre med håndkraft.

Ingen problemer ved bakkede campingpladser som i Harzen og heller ingen bøvl med
indkørslen hjemme.

mvh,
Bjarne

Fra : Steen Larsen

Dato : 24-08-04 15:48

Bjarne wrote:

> [...]
> håndkraft.
>
> Ingen problemer ved bakkede campingpladser som i Harzen og heller

Jeg kan kun give dig ret fik ny vogn i foråret på 1600 kg så det er lidt
af et skrummel på 7,75*2,50 m, så det var et ufravigelit krav fra min
side at vi fik sådan en monteret.

Den har bare fungeret perfekt ja konen er helt vil med den nu kan hun
bare stå med hænderne i lommen og kikke på.

Her hjemme på grunden er der ikke nok plas til at vende vogntoget men
med mooveren kan jeg bare køre ind koble vognen af og dreje den på plads
skønt, ellers skulle jeg bakke den ind ude fra en stærkt trafikeret vej.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe