Noget af en håndfuld...
Fra : dpl

Dato : 19-08-04 15:13

Gad vide om jeg overhovedet finder nogen der tør tage chancen med tøsen
her? For med sådan en attitude kun 31 dage gammel, hvad kan det så ikke
nå at blive til??!!
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/attitude.jpg

Hilsen Dorthe

Fra : Charlotte A.

Dato : 19-08-04 15:25

Hej Dorthe

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i news:4124B587.7000807@hotmail.com...
> Gad vide om jeg overhovedet finder nogen der tør tage chancen med tøsen
> her? For med sådan en attitude kun 31 dage gammel, hvad kan det så ikke
> [...]

LOL for katten da.... Jeg er helt færdig. Du må ikke gøre sådan noget....jeg
bliver jo totalt killinge-skruk.... Hvor er hun bare sindssygt cute!!!! Men
jeg må ikke.....ellers kunne hun hurtigt blive en del af familien her, da!
--
KH *og med smil på læben efter det feeeede billede af den skønne pige*
Charlotte A

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 19-08-04 17:15

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.kishka.dk/dorthes/foto/attitude.jpg

*LOOOOOOOOL* Dorthe et godt/dejligt billede.
Sikke en skrubbe *G*

Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Denise

Dato : 19-08-04 17:23

dpl wrote:
> Gad vide om jeg overhovedet finder nogen der tør tage chancen med
> tøsen her? For med sådan en attitude kun 31 dage gammel, hvad kan det
> [...]

Hihihi, ja sikke en gimpe Hold op et skønt billede.

--
Hilsen Denise

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 19-08-04 17:33

dpl skrev i en meddelelse...

> Gad vide om jeg overhovedet finder nogen der tør tage chancen med tøsen
> her? For med sådan en attitude kun 31 dage gammel, hvad kan det så ikke
> [...]

*fnis* Det er da en attitude der vil noget. Hun ville med garanti gøre sig
godt her i flokken - måske meget heldigt at jeg ikke har finanserne til en
lille ny, for lækker - det er hun!

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 19-08-04 17:43

> dpl skrev:
> Gad vide om jeg overhovedet finder nogen der tør tage chancen med tøsen
> her?

No problemos !!!!! Hvornår kan jeg hente hende.......?

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Madsen

Dato : 19-08-04 17:57

Dorthe, du sender bare et kontonr så sætter jeg nogle penge ind. Så
tager vi ikke højde for Angelika :-/

Hun strinter i det mindste ikke. Er så træt af dem vi troede ville købe det
her skrammel sprang fra i sidste øjeblik

Men de ser begge rigtigt lækre ud, det ser så sødt ud når masken rigtigt er
ved at komem nu

/Mvh
Helle

Fra : dpl

Dato : 19-08-04 21:20

Hej Helle
Ja øv, det er da skidt. Men der er vel håb alligevel? Regner I med at
flytte i hus? Og så lige et billede helt specielt til dig:
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/niko8.jpg

Er han ikke bare sin mors lille kopi?

Viktor strinter jo heldigvis heller ikke... endnu. Er lidt spændt på at
se, hvor længe det holder.

Hilsen Dorthe

Fra : Helle Madsen

Dato : 19-08-04 21:40

Hej Dorthe

Han er så lækker Og man kan se Ranis udtryg i hans ansigt. Jeg vil så
gerne ha ham *forelsket*

Vi havde egentligt nogle købere, og havde fundet et hus, men så sprang køber
fra i sidste øjeblik. Og kan ikke ha to huslejer når jeg skal på SU.

Og jep, vi vil flytte i hus, vil ikke ha en fertil han hvor jeg kun kan
tilbyde ham et værelse når han begynder at strinte. Men håber at
ejendomsmægleren på mandag siger det er nemt at sælge
Når nu desuden den lille blåtabbymaskede overraskelse er reserveret så skal
vi ned og ha en løbegård synes jeg.

/Mvh
Helle

Fra : dpl

Dato : 19-08-04 22:48

Hej Helle
Ja, en løbegård er guld værd. Det gør deres pels godt, og de nyder at
være derude, selv i blæst og sne. Viktor fik jo en mega pels i vinters,
fordi han elskede at ligge og sove derude, selv om det var frostvejr.

Glæder mig til at høre mere omd en blåmaskede *smil*.
Hilsen Dorthe

Fra : Kate

Dato : 20-08-04 08:58

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> http://www.kishka.dk/dorthes/foto/niko8.jpg

Ja, jeg må jo indrømme at selv om hun er lækker, så er jeg altså mere
til ham Han er godt nok en skøøøøøn lille fyr.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.