Bernie gik i søvne eller noget
Fra : joke

Dato : 19-08-04 15:03

Hejsa

Dagens lille historie vi bor ud til en stor vej med vores skt. bernhard,
pludselig ringer telefonen det er en genbo der fortæller at den lille skt.
bernhard går på fortovet.

Godt på med skoene og afsted, når til en tilstødede vej (T kryds) sikre mig
at der ikke er trafik råber på hunden, men ser den straks gå længere oppe ad
vejen i noget græs løber hen mod den, og kalder et par gange på den
undervejs uden den reagere.

Jeg kommer helt op på siden af den stadig har den ikke observeret mig, ikke
før jeg tager fat i halsbåndet vågner den op med et sæt.

Nå havde ikke fået remmen med så må holde hende i halsen båndet på vejen
hjem.

Normalt stikker hun ikke af har dog gjort det 1 gang som hvalp, men ellers
ikke i hendes 9 år gamle liv.

Pyhhh fik et chock havde frygtet det værste, men heldigvis gik han bare
stille og roligt.

Da jeg kom hjem så jeg et lille stykke hegn var væltet i blæsten så det er
fast gjort og håber hun så nøjes med at gå i søvne inde i hendes have.

Hilsen

Johnny

Fra : Karina[6600]

Dato : 19-08-04 15:26

> [...]
> ikke i hendes 9 år gamle liv.
>
> Pyhhh fik et chock havde frygtet det værste, men heldigvis gik han bare

Øhh, er det en han eller tæve du har? Først skriver du hun og bagefter han?
Haha.. men det er måske mig der ik lige har forstået det rigtigt

Mvh
Karina

Fra : joke

Dato : 19-08-04 16:29

"Karina[6600]" <kwh@FJERNfoxylady.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh, er det en han eller tæve du har? Først skriver du hun og bagefter
han?
> Haha.. men det er måske mig der ik lige har forstået det rigtigt

sorry kloge mig det er en tæve, og nej hun er ikke i løbetid, da hun får
P-sprøjter, men hun var bare helt væk da hun gik selv

Hilsen

Johnny

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 20-08-04 13:20

"joke" <freya1995haderspam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg kommer helt op på siden af den stadig har den ikke observeret mig,
ikke
> før jeg tager fat i halsbåndet vågner den op med et sæt.

Nu kan jeg se hun er 9... Er hun måske ved at bilve lidt senil? Det kan
hunde godt blive! Indfangede en flat for ½-årstid siden der havde lidt af
det tror jeg! Hun havde aldrig stukket af før, men var begyndt at traske ud
af haven og snøfle rundt og befandt sig så pludselig et pænt stykke fra
hjemmet. Fuldstændig upåvirket (hunden) kunne jeg kalde hende til mig og
finde (efter noget besvær) ejeren.