Siemens S65 - så er den her endelig!
Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 10:23

Endelig kom dagen i går hvor Siemens S65 kom til butikkerne.
Om alt går vel så skulle jeg kunner erhverve min i morgen!

Har virkelig set frem til denne telefon og glæder mig til at få den
afprøvet.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/news.php?visSide=1581

/DaneX

Fra : Jean

Dato : 19-08-04 11:46

DaneX skrev:
> Endelig kom dagen i går hvor Siemens S65 kom til butikkerne.

Ja, den ser fed ud!

> Har virkelig set frem til denne telefon og glæder mig til at få den
> afprøvet.

Osse jeg. Kender du en side, hvor man kan se nogle specifikke ting om
telefonen. Altså ned i de små detaljer og ikke bare at den har 1,3
opløsning...?

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 12:55

Det er lidt sparsomt, synes jeg nu.
Især Siemens hjemmeside skuffer fælt.

Det bedste jeg har fundet er denne review:
http://www.mobile-review.com/forum2/archive/index.php/t-10749.html

Med funktioner fra samme side mere pænt og overskueligt stillet op:
http://www.mobile-review.com/phonemodels/siemens/siemens-s65-en.shtml

Håber du kan bruge det til noget.

/DaneX

Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 12:58

Glemte et link til dig med billeder taget med Siemens S65 og Nokia 7610 så
man kan sammenligne.
Og jeg synes det ser ganske godt ud.

http://mobil.idnes.cz/mobilni_komunikace/mobilni_telefony/abecedni_prehled_mt/siemens/sies65nok7610foto040809.html

Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 12:59

"DaneX" <no@way.com> wrote in message
> Glemte et link til dig med billeder taget med Siemens S65 og Nokia 7610 så
> [...]

http://makeashorterlink.com/?R19B51619

For dem som skal bruge et kortere link

Fra : Jean

Dato : 20-08-04 16:37

DaneX skrev:
> Håber du kan bruge det til noget.

Det kunne jeg! Takker!

Mvh Jean.

PS. Du er FCK-fan 'ik?

Fra : DaneX

Dato : 20-08-04 18:12

> PS. Du er FCK-fan 'ik?

Jo det er jeg.
Skal også spille for FCK Fan Club på søndag i Herning.

Fra : Jean

Dato : 20-08-04 20:56

DaneX skrev:
> Jo det er jeg.

Tænkte nok det var dig, der var aktiv på FCM's fanforum.

> Skal også spille for FCK Fan Club på søndag i Herning.

Jeg skal desværre hverken spille eller se kampen, er forhindret.
Go' kamp til dig/Jer!

Mvh Jean.
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : DaneX

Dato : 20-08-04 21:24

> Tænkte nok det var dig, der var aktiv på FCM's fanforum.

Aktiv og aktiv - jeg har lavet 1 indlæg derinde, hehe
Jeg læser nu kun med derinde lige i tiden. Det er noget af et cirkus I har
derinde lige nu.
Det er næsten bedre end SSO ;)

/DaneX

Fra : Jean

Dato : 20-08-04 21:55

DaneX skrev:
> Aktiv og aktiv - jeg har lavet 1 indlæg derinde, hehe
> Jeg læser nu kun med derinde lige i tiden. Det er noget af et cirkus I har
> derinde lige nu.
> Det er næsten bedre end SSO ;)

Ja, det er lidt pinligt i øjeblikket...
Lad mig høre fra dig, når du får afprøvet S65'eren for alvor. Du kan finde
min mail-adresse på forummet, når/hvis du får tid/lyst til at skrive om dine
erfaringer...

Mvh Jean.

Fra : DaneX

Dato : 21-08-04 08:53

> [...]
> min mail-adresse på forummet, når/hvis du får tid/lyst til at skrive om

Jeg smider dem herinde i denne NG, når jeg får prøvet den.
Jeg sidder med et lille håb om at mit nye SIM kort måske skulle dukke op i
dag.
Jeg kan ikke se, at det skulle dukke op mandag, da den jo så skal sendes
afsted i dag eller i morgen - altså på en lørdag eller søndag?

Ellers bliver det måske først tirsdag? :(

Nå men jeg bevarer håbet om i dag - posten har ikke været her endnu.

/DaneX

Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 13:23

Ak ak - så ringede Telekæden Amager og fortalte at nu havde de fået den i
butikken, men at de ikke lige nu havde en pris på den.
Men jeg kunne komme derned, så kunne jeg få den.

Så cykler man derned og er ved at kløjs i sit tyggegummi da han så siger
_3.699_ kr!!!!

Jeg sagde også bare farvel og tak med det samme.
Så vil jeg hellere spare 700,- og købe den via nettet.

Så det blev ikke i dag...

/DaneX

Fra : Birger

Dato : 19-08-04 13:40

Hvorfor ikke via TDC???
Der købte jeg en for små 3 uger siden til 499,- + abonnement.
Udmærket telefon, bortset fra det moderne joystik i midten.
Birger

Fra : MigSelv

Dato : 19-08-04 13:53

Det ville jeg da gerne høre lidt mere om til den pris ??
Evt. links ...

/MigSelv

Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 14:05

> Hvorfor ikke via TDC???
> Der købte jeg en for små 3 uger siden til 499,- + abonnement.
> Udmærket telefon, bortset fra det moderne joystik i midten.
> Birger

Det har jeg lidt svært ved at se, at TDC har kunne eftersom ikke engang TDC
har SIEMENS _S65_ på lager endnu.
Det har måske været en M65, CX65 eller C65 ... men i hvert fald ikke S65.

Den kom først i handlen i går.

/DaneX

Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 14:06

> Det har jeg lidt svært ved at se, at TDC har kunne eftersom ikke engang
TDC
> har SIEMENS _S65_ på lager endnu.

Og det ved jeg fra en insider i TDC.
Deres leverandør har lige fået den på lager og så får TDC den i næste uge.

Så det var noget jeg kunne sige med noget der ligner statsgaranti ;)

Fra : Birger

Dato : 19-08-04 21:48

Jeg strækker våben og undskylder mange, mange gange.
Det var en C 65 jeg købte, og den imponerer mig ikke.
Så savner jeg min gamle S 55, men den havde jo ingen kamera.
Undskyld fejltagelsen.

Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 22:56

> Jeg strækker våben og undskylder mange, mange gange.
> Det var en C 65 jeg købte, og den imponerer mig ikke.
> Så savner jeg min gamle S 55, men den havde jo ingen kamera.
> Undskyld fejltagelsen.

Helt i orden - man kan jo let blande lidt rundt i de forskellige modeller :)

Fra : Knud Berggreen

Dato : 19-08-04 21:56

Når der nu er nogen der får fat i en, kan det så oplyses om den WAP
2.0 der er installeret er bagudkompatibel med WAP 1.2 ?

Jeg bruger min telefon meget til at gå i banken med når jeg ikke er
hjemme, men version 2.0 understøttes vist desværre ikke.

/Knud

Fra : DaneX

Dato : 19-08-04 22:54

> [...]
>
> Jeg bruger min telefon meget til at gå i banken med når jeg ikke er
> hjemme, men version 2.0 understøttes vist desværre ikke.

Jeg prøver at hitte ud af det i morgen.
Jeg vil gå ned i den lokale biks igen i morgen og bruge min jyske
forhandlingsteknik... jeg har spist masser af perleløg i aften, så jeg tror
jeg har heldet med mig ;)

/DaneX

Fra : Carsten Søndergaard

Dato : 20-08-04 08:57

Prøv at gå ind på http://www.zircom.de/ de har den til 2395,00 Dkr incl Tysk
moms på 20%

Mvh Carsten

Fra : DaneX

Dato : 20-08-04 11:09

> Prøv at gå ind på http://www.zircom.de/ de har den til 2395,00 Dkr incl
Tysk
> moms på 20%

Ok det var så bare lidt for sent, da jeg lige har været inde og købe den her
til formiddag til 3.123,75 kr i Kurt Ovi i KBH.
Men jeg tror nu heller ikke jeg ville købe en mobil i udlandet i tilfælde af
reperationer og skulle undvære den i længere tid.

Lige nu står den og lader op så der går lidt endnu inden jeg kan lege med
den.

/DaneX

Fra : DaneX

Dato : 20-08-04 13:19

> Lige nu står den og lader op så der går lidt endnu inden jeg kan lege med
> den.

Og der går så endnu længere tid inden jeg kan lege med den...
Det viser sig så at mit SIM kort ikke virker i S65'eren.

Så CBB skal først sende mig et nyt - og det får jeg så først på mandag :(

/DaneX

Fra : Knud Berggreen

Dato : 20-08-04 17:41

On Fri, 20 Aug 2004 12:09:09 +0200, "DaneX" <no@way.com> wrote:

>Ok det var så bare lidt for sent, da jeg lige har været inde og købe den her
>til formiddag til 3.123,75 kr i Kurt Ovi i KBH.

Er det ikke et af de generelt lidt dyrere steder?

/Knud

Fra : DaneX

Dato : 20-08-04 18:14

> Er det ikke et af de generelt lidt dyrere steder?

Jeg ved ikke hvad deres priser generelt ligger på.
Men for S65'eren så var det det billigste sted med 'almindelig' forretning.
Den kunne købes til 2.990,- i en internetbutik som det billigste.

Men jeg stoler ikke helt på de internetbutikker. Hvis de pludselig drejer
nøglen om så bliver det noget bøvl med reperationer.
Kurt Ovi derimod har en 3-4 butikker, så dem har jeg mere tiltro til. Og jeg
vil også godt give lidt mere for at købe den i en forretning hvor jeg kan
stå med modellen i hånden og med personlig betjening.

/DaneX

Fra : Knud Berggreen

Dato : 21-08-04 09:23

On Fri, 20 Aug 2004 19:14:24 +0200, "DaneX" <no@way.com> wrote:

> [...]
>vil også godt give lidt mere for at købe den i en forretning hvor jeg kan
>stå med modellen i hånden og med personlig betjening.

Det forstår jeg, men jeg har bare tidligere oplevet at KO er væsentlig
dyrere end TDC når der er tale om Siemens mobiltelefoner og tilbehør.

/Knud

Fra : Knud Berggreen

Dato : 20-08-04 17:41

On Fri, 20 Aug 2004 09:56:44 +0200, "Carsten Søndergaard"
<carsgaard@FJERNmail.dk> wrote:

>Prøv at gå ind på http://www.zircom.de/ de har den til 2395,00 Dkr incl Tysk
>moms på 20%

Er det så med dansk software?

/Knud

Fra : Carsten Søndergaard

Dato : 20-08-04 18:10

Der må jeg være dig svar skyldig, jeg ved det ikke
/Carsten

Fra : Knud Berggreen

Dato : 21-08-04 09:25

On Fri, 20 Aug 2004 19:09:32 +0200, "Carsten Søndergaard"

Ok, jeg spørger dem selv.

/Knud

Fra : Jean

Dato : 22-08-04 12:16

DaneX skrev:
> Har virkelig set frem til denne telefon og glæder mig til at få den
> afprøvet.

Den kan købes hos www.shopmore.dk (Telmore) for kr. 2.799

Bare lige til info!

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : DaneX

Dato : 23-08-04 15:50

> Den kan købes hos www.shopmore.dk (Telmore) for kr. 2.799

Ja, det har jeg også lige hørt om i dag.
Uhørt billigt for så ny en telefon. Og pisseærgeligt for mig som ikke engang
har fået nytte af sin nye S65.

Jeg skulle have modtaget et nyt SIM kort fra CBB i dag, men der var intet
med posten.
Så jeg ringer derind og de kender bare intet til det. Så nu går der endnu
nogle dage inden jeg får det.
Og det pisser mig i den grad af :(

/DaneX

Fra : Jean

Dato : 23-08-04 21:16

DaneX skrev:
> Ja, det har jeg også lige hørt om i dag.
> Uhørt billigt for så ny en telefon. Og pisseærgeligt for mig som ikke
engang
> har fået nytte af sin nye S65.

Ja, det er træls for dig!

> [...]
> med posten.
> Så jeg ringer derind og de kender bare intet til det. Så nu går der endnu

Du kan overveje at skifte til Telmore... Dem er der i hvert fald ingen
problemer med. Prøvede engang, hvor en veninde knækkede et simkort. Hun
ringede derind, dagen efter havde hun et nyt... uden beregning. Se det er
go' service!!!

Mvh Jean.

PS. Det lyder til I havde en go' dag i Herning søndag...

Fra : DaneX

Dato : 24-08-04 15:50

> Du kan overveje at skifte til Telmore...

Ellers tak.
Been there - done that - NEVER again!

> PS. Det lyder til I havde en go' dag i Herning søndag...

Så absolut - det havde jeg også skrevet på Ulvegraven....
Bortset fra at jeg mistede (fik stjålet?) min bedste FCK trøje fra
omklædningsrummet på et eller andet tidspunkt i 2. halvleg. :(

/DaneX

Fra : Jean

Dato : 24-08-04 21:20

DaneX skrev:
> Ellers tak.
> Been there - done that - NEVER again!

Hvad gik galt? Sjældent man hører om en utilfreds Telmore-kunde?

> Så absolut - det havde jeg også skrevet på Ulvegraven....
> Bortset fra at jeg mistede (fik stjålet?) min bedste FCK trøje fra
> omklædningsrummet på et eller andet tidspunkt i 2. halvleg. :(

Hmmm, det kan da være en FCM'er... men det kan da osse være en af jeres
egne... de er vel mere interesseret i de sort/hvide trøjer?

Mvh Jean.

Fra : DaneX

Dato : 25-08-04 17:31

> Hvad gik galt? Sjældent man hører om en utilfreds Telmore-kunde?

Det er så også længe siden.
Jeg blev kunde kort efter de kom frem.
Det er nu ganske basalt...
Det var muligt at "overtrække" på sin konto... det fandt jeg ud af, da de
pludselig sendte mig en større regning. Og de havde ikke givet nogen
advarsel om at kontoen var ved at løbe tom eller noget, så jeg brugte bare
løs.

Min mening om Telmore var at det var en online taletids ting. Altså man
betaler i forvejen for hvad man kan bruge og så burde den ikke kunne løbe i
minus, så man får en regning efterfølgende.

Jeg har ikke betalt regningen, men jeg har så heller ikke hørt fra dem i
flere år nu, så de gav vel op.

> Hmmm, det kan da være en FCM'er... men det kan da osse være en af jeres
> egne... de er vel mere interesseret i de sort/hvide trøjer?

Jeg har med vilje heller ikke skrevet, at det var en FCM'er - men nu var der
jo ikke særlig mange FCK tilskuere derovre. Og som sagt forsvandt den på et
tidspunkt i 2. halvleg.
For jeg var inde på banen og varme op i halvlegen og gik derefter på toilet
i omklædningsrummet kort efter 2. halvleg blev sat i gang. Og det var sidste
gang jeg så den. Den var væk, da kampen var slut og vi kom ind igen.

Men jeg regner nu heller ikke med, at jeg ser den igen.
Jeg skrev på Ulvegraven om det, men har ingen henvendelser fået, så den er
vel tabt :(

/DaneX

Fra : Knud Berggreen

Dato : 25-08-04 19:26

On Wed, 25 Aug 2004 18:31:07 +0200, "DaneX" <no@way.com> wrote:

> [...]
>pludselig sendte mig en større regning. Og de havde ikke givet nogen
>advarsel om at kontoen var ved at løbe tom eller noget, så jeg brugte bare

Det er stadig muligt, men man bliver da adviseret med en SMS
efterhånden som saldoen dykker.
Jeg mener også at der er grænse for hvor stort overtræk der
accepteres?

Men ellers vil jeg da sige at netop idet man kan se saldoen online, så
er man vel lidt selvforskyldt hvis overtrækket bliver enormt?

/Knud

Fra : DaneX

Dato : 25-08-04 20:28

> Det er stadig muligt, men man bliver da adviseret med en SMS
> efterhånden som saldoen dykker.

Det blev der NORMALT også den gang. Men jeg fik den ikke i den situation.

> Men ellers vil jeg da sige at netop idet man kan se saldoen online, så
> er man vel lidt selvforskyldt hvis overtrækket bliver enormt?

Ja hvis man havde internet dengang.
Fik en ven til at smide penge på, når jeg havde brug for det.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 28-08-04 21:52

Hej

Hvordan gik det med den test af S65 som ville blive postet hér ?, jeg
tror vi er er par stykker eller 3 som er meget interesseret i at høre om
erfaringer.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !