Hvilken Blue tooth ?
Fra : PM

Dato : 19-08-04 10:22

Har en mobil.. Motorola v500 og vil gerne have kontakt til min pc for
udveksling af diverse oplysninger samt billedoverførsel.

Hvilken BT skal man vælge.? Jeg vil nødigt ud i den situation at skulle købe
en mus på et senere tidspunkt og i tillæg få en BT enhed, har måske allerede
en i forvejen. Hvilken er kompatibel med ALLE og kan man købe "løse"
enheder.. dvs uden modtagerenheden.

PM

Fra : MigSelv

Dato : 19-08-04 10:30

Jeg kan anbefale dig en AllNet USB BT dongle model 1575.
Den fungerer perfekt med alle telefoner. Den koster ca. 200,-
+ evt. porto.
Der medfølger selvfølgelig software.

Den kan fåes hos bl.a. www.novadata.dk

/MigSelv

Fra : PM

Dato : 20-08-04 20:12

OK. Har søgt på den aktuelle side uden held
Men vil forhøre mig om dens egenskaber.
Jeg har forresten set, at Aldi i næste uge kommer med en BT øresnegl, ret så
smart og til den halve pris af andre jeg har set

PM

Fra : MigSelv

Dato : 23-08-04 07:13

Hvis du kigger under diverse, så er den der, har selv lige fundet den...

/MigSelv