sms fra udlandet med CBB mobil?
Fra : --== IsoMan ==--

Dato : 18-08-04 21:13

Hej i gruppen.

Er der én af Jer som ved om det er muligt at medbringe egen mobil med CBB
til tyrkiet, og bruge denne til at ringe / sms'e hjem til Danmark ??

Kim....

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 18-08-04 21:17

"--== IsoMan ==--" <slotsager@scorekaj.dk> wrote in message
> Hej i gruppen.
>
> Er der én af Jer som ved om det er muligt at medbringe egen mobil med CBB
> til tyrkiet, og bruge denne til at ringe / sms'e hjem til Danmark ??

Hej Kim

såfremt du har oprettet udlands telefoni , så er det ikke et problem.

dette kan du se på www.cbb.dk og logge ind på din konto.

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : --== IsoMan ==--

Dato : 18-08-04 21:50

CBB

> Hej Kim
> såfremt du har oprettet udlands telefoni , så er det ikke et problem.
> [...]

Hej Frank.
Jeg har bare oprettet et nummer for et par år siden og tanker op via sms.
Derudover
har jeg ikke oprettet noget. Et af problemer er bla. at jeg ikke kan komme i
kontakt med
cbb's side så jeg kan læse mere

Kim.....

Fra : Jean

Dato : 19-08-04 11:51

Kim skrev:
> Et af problemer er bla. at jeg ikke kan komme i
> kontakt med
> cbb's side så jeg kan læse mere

Det lyder mærkeligt... prøv:
http://www.cbb.dk/