Nokia 5140 coveraftag
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-08-04 13:15

Hejsa

Jeg har købt en Nokia 5140 hos Telmore.

Men jeg kan sku ikke få det cover af telefonen, så der kan komme batteri og
sim indebords.

har kigget i manualen og der står man skal trykke på begge sider og hive
nedaf. Det er kun den ene side der giver sig lidt. Den anden side sidder
helt fast. Da telefonen kom, sad de 2 coverere ikke parallelt over for
hinanden. og der var en kant mellem de 2 cover på bagsiden af telefonen.

Er det noget man skal bruge en skruesvinge for at trykke ind på siderne og
hive ned, eller skal der bruges generalt bodybuilder vold mod telefonen???
jeg kan i hvertfald ikke trykke hårdere ind på telefonen.

Fra : Calle.

Dato : 18-08-04 15:53

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
> siderne og hive ned, eller skal der bruges generalt bodybuilder vold
> mod telefonen??? jeg kan i hvertfald ikke trykke hårdere ind på

Det går meget stramt, jeg rodede også meget længe med mit. Tryk først på den
ene side, og vil bundcoveret til modsat side som du trykker så åber den
side. Der efter gør du det samme med modsatte side samtidig med du trækker
bunden af (for ikke at klikke første side fast igen-

--
Calle.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-08-04 16:01

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> [...]
> side. Der efter gør du det samme med modsatte side samtidig med du trækker
> bunden af (for ikke at klikke første side fast igen-

Okay altid noget jeg ikke har modtaget noget defekt noget Men jeg ved
ikke helt hvad jeg gjorde men pludselig var den der´ efter jeg havde vredet
telefonen en tur.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-08-04 20:59

> [...]

> side. Der efter gør du det samme med modsatte side samtidig med du trækker
> bunden af (for ikke at klikke første side fast igen--

Lige et spørgsmål calle.. Er dit 0-tal meget stramt/hårdere end de andre
taster?

Det er mit nemlig, og det er lidt mærkelig og trykke og så rammer man
0-tasten og kommer ud af rytme. lidt irreterende..

Fra : Calle.

Dato : 18-08-04 21:02

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
>
> Det er mit nemlig, og det er lidt mærkelig og trykke og så rammer man
> 0-tasten og kommer ud af rytme. lidt irreterende..

Ja, men det er blevet bedre med tiden.

--
Calle.

Fra : Cantona

Dato : 18-08-04 21:58

Hehe...... har haft præcis samme problemer med min......Coveret bliver bedre
med tiden......og man vænner sig til 0'et - den er stenhård.

Har hørt at der er en del der ikke kan slå højtalerne fra midt i en samtale
når den først er aktiveret - har I oplevet det problem ?

En ekspedient fortalte skræk historier om de utallige software fejl den
havde, men jeg har ik oplevet nogen endnu - har I ?
(Måske han bare ville sælge mig en Siemens)

Kender i noget til en frigivelses dato at GPS coveret - det ser ret cool ud.

Mvh

Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-08-04 22:52

"Cantona" <kim_ludvig(fjerndenneparantes)@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
samtale
> når den først er aktiveret - har I oplevet det problem ?

Det prøvede jeg idag, det var ikke noget problem. har 3,4 software

> En ekspedient fortalte skræk historier om de utallige software fejl den
> havde, men jeg har ik oplevet nogen endnu - har I ?
> (Måske han bare ville sælge mig en Siemens)

har ikke lige set noget endnu.. ud over at man ikke kan vælge profil via
slukknappen ved at trykke gentagne gange.. nu skal man trykke på power og
efterfølgende vælge med piltasterne. det kunne man helt tilbage til Nokia
2010 og deromkring. og så er der ikke engang snake spil i den og så er der
måske en softwarefejl hvor der er en menu der heder personlige genveje.. og
der kan man kun vælge noget på højre tast, og ikke vælge noget brugbart..
som standart er der adressebog.. men der kan man jo bare trykke piltast ned,
det er hurtigere. på ventre er der valgt nogle tjenester.. men der er ikke
noget der hurtigstarter en sms.. det er lidt mærkeligt.. jeg kan i hvertfald
ikke finde det.

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 19-08-04 01:13

"Cantona" <kim_ludvig(fjerndenneparantes)@hotmail.com> wrote in message

> Kender i noget til en frigivelses dato at GPS coveret - det ser ret
cool ud.

Der er da flere steder det bliver solgt på nettet (danske shops) ...
godt nok stod der et sted "så snart lager haves" så jeg ved ikke om det
er det samme for andre shops

Mikkel

Fra : Calle.

Dato : 19-08-04 12:25

Mikkel Gottlieb wrote:
> [...]
>
> Der er da flere steder det bliver solgt på nettet (danske shops) ...
> godt nok stod der et sted "så snart lager haves" så jeg ved ikke om

Ja men de har dem ikke endnu. Lageret er lige så tomt som da de begyndte.
;-(

--
Calle.

Fra : Cantona

Dato : 19-08-04 15:28

> Ja men de har dem ikke endnu. Lageret er lige så tomt som da de begyndte.
> ;-(

Nogen der har set dem på udenlandske sider ???

Der er også den der fitness LS et eller andet - Er den i handel ?

Kim

Fra : Calle.

Dato : 19-08-04 12:23

Cantona wrote:
> Har hørt at der er en del der ikke kan slå højtalerne fra midt i en
> samtale når den først er aktiveret - har I oplevet det problem ?

Jeps

--
Calle.