Modemforbindelse med get2net (mobiltelefon~
Fra : David List

Dato : 18-08-04 13:01

Jeg proever at oprette en modemforbindelse med get2net med en
mobiltelefon (med abbonnement hos en anden udbyder end Tele2).

Det kniber med initialiseringen af modem'et i telefonen - en Siemens
S55. Er der nogen, der har en ide til en initstring, som virker med
denne telefon?

Jeg har naturligvis Google't efter en loesning, men alt hvad jeg
finder drejer sig om den initstring, man skal anvende hvis der
anvendes GPRS. Det skal der jo ikke i dette tilfaelde og jeg har
naturligvis slaaet det fra paa telefonen, naar jeg proever at
forbinde.
Jeg boer maaske lige naevne at jeg *kan* forbinde med GPRS og den
rette initstring med mobiltelefonen. Der er altsaa ikke noget galt med
telefonens modem.

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List