Switch/Router/Hub
Fra : faerk

Dato : 18-08-04 12:23

Hej NG. Jeg er novice i dette. Vil nogen forklare mig her, hvad jeg som
minimum skal have fat i af ovenstående. Jeg har 2 stk. PC i samme kontor.
De har hidtil været koblet sammen med et kabel (krydskabel tror jeg nok).
Det har hidtil fungeret ved, når PC'erne er tændt, og den ene på internettet
(adsl), da at køre guiden "netværksforbindelser".

Efter nogen fiflen med "Spybot" på begge PC'er fungerer det nu heller ikke.
(jeg har ladet Spybot lægge det fjernede tilbage).

Forbindelsen mellem computerne er tilstede (lille comp. forneden th v. ur),
blot kan jeg ikke længere fra "slaven" få lov at gå på internettet.

Det får altså min hjerne til "ryge" p.g.a. overophedning. (nb: jer er nok
lidt bange for at pille i registreringsbasen - men hvis jeg får sagkyndig
hjælp, vil jeg godt forsøge).

faerk@FJERNwanadoo.fr

m.v.h. faerk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-08-04 16:05

faerk wrote:

> Det får altså min hjerne til "ryge" p.g.a. overophedning. (nb: jer
> er nok lidt bange for at pille i registreringsbasen - men hvis jeg

Et indkøb af en router vil med garanti løse mange problemer

Jesper G. Poulsen

Fra : faerk

Dato : 21-08-04 18:30

Det tænkte jeg nok - den er allerede bestilt - og tak!

Faerk