Tragisk
Fra : Ukendt

Dato : 18-08-04 11:38

http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=331541, men... Hvilke forældre
tager dog en tre-årig med ind og se 'Alien vs. Predator'? Det er dog ikke
just en børnefilm. Specielt hensynsfuldt overfor de andre biografgængere
synes jeg heller ikke det er. Men siden det nu skete i USA, mon der så ikke
kommer et kæmpe erstatningskrav ud af det mod popcorn-firmaet?

Fra : Morten Larsen

Dato : 18-08-04 11:48

Intubering kunne have reddet ham. Et rør ind under 2 hvirvel under
strubehovedet Er tidligere foretaget af læger v. hjælp af tøjbøjler i samme
situationer, på fly. Eller en lommekniv og et alm. rør, men det skal gå
stærkt og er lidt sværere at udføre end feks. hjertemassage.

Mvh Morten

Fra : J

Dato : 18-08-04 17:52

"Morten Larsen" <mortenll55_fjern_@primail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> situationer, på fly. Eller en lommekniv og et alm. rør, men det skal gå
> stærkt og er lidt sværere at udføre end feks. hjertemassage.

Også kaldet en tracheotomi. Udføres vist bedst på hospitalet, men kan
sagtens i en snæver vending udføres med en Victorinox-kniv og en
Penol-tusch, dog helst af dertil uddannede personer. Som Tom Waits siger i
"Coffee and Cigarettes": "I performed a tracheotomy this morning with a
ballpoint pen. I hate roadside surgery, especially when you don't have your
own tools."

Min anatomi er vist lidt rusten (i mere end én forstand), men hvad er det
for hvirvler du taler om?

Jonas

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 18-08-04 13:04

"Mikael" <none> wrote in message
> [...]
ikke
> kommer et kæmpe erstatningskrav ud af det mod popcorn-firmaet?

Næppe. Det ville jo foranledige en af disse latterlige advarsler som er
overalt på amerikanske produkter. Forestil dig, at der fremover på alle
popcorn pakker står: "Advarsel: Kan forårsage kvælning, hvis de spises i en
biograf uden at blive tygget grundigt."

-Michael.

Fra : Daniela Althof

Dato : 18-08-04 14:13

> [...]
> popcorn pakker står: "Advarsel: Kan forårsage kvælning, hvis de spises i en

Det tror jeg heller ikke da det faktisk bliver frarådet i at give børn
under 5 år popcorn mener jeg. (Altså i USA)

Hilsen Daniela..

Fra : Klaus G.

Dato : 18-08-04 14:27

> [...]
> overalt på amerikanske produkter. Forestil dig, at der fremover på alle
> popcorn pakker står: "Advarsel: Kan forårsage kvælning, hvis de spises i

Tror nærmere han har fået en chock og så har han hevet luft ind mens han
lige havde proppet munden med popcorn, og vupti, de sidder fast i
luftvejen...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 18-08-04 17:42

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> writes:

> Tror nærmere han har fået en chock og så har han hevet luft ind mens han
> lige havde proppet munden med popcorn, og vupti, de sidder fast i
> luftvejen...

Kombineret med at forældrene sikkert ikke har _anet_ hvordan man laver
en ordentlig Heimlich, men kun har set det i ER...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : J

Dato : 18-08-04 17:45

"Mikael" <none> skrev i en meddelelse

> Hvilke forældre
> tager dog en tre-årig med ind og se 'Alien vs. Predator'? Det er dog ikke
> just en børnefilm.

Det kunne sniper_Nolight da godt finde på, eller var det "Mortal Kombat"?

Jonas (just kiddin')

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-08-04 18:12

> Det kunne sniper_Nolight da godt finde på, eller var det "Mortal Kombat"?

*rækker tunge*

har tænkt på at lade min 10 årige knægt se irreversible med mig iaften
--
sniper_Nolight (just kiddin')

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-08-04 13:26

Mikael wrote:
> [...]
> synes jeg heller ikke det er. Men siden det nu skete i USA, mon der så ikke
> kommer et kæmpe erstatningskrav ud af det mod popcorn-firmaet?

Fuck hvor er det sygt...

/David

Fra : ASKF

Dato : 19-08-04 13:45

Mikael ytrede sig i <41233199$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>synes jeg heller ikke det er. Men siden det nu skete i USA, mon der så ikke
>kommer et kæmpe erstatningskrav ud af det mod popcorn-firmaet?

Det er ligeså sandsynligt at forældrene bliver sagsøgt, fordi de ikke
har passet ordentligt på deres barn, og bragt denne i en livstruende
situation, som da også havde døden til følge.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen