Back link
Fra : mv

Dato : 18-08-04 11:15

Jeg bruger denne funktion for, at folk kan komme tilbage til en
søgeformular uden at det tidligere indtastede bliver slettet i
formularen. Jeg har brugt denne sætning, men den virker ikke,
hvad enten jeg skriver 1 eller 2.
Nogle gode ideer?
mv

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-08-04 12:41

mv wrote:
> [...]
> søgeformular uden at det tidligere indtastede bliver slettet i
> formularen. Jeg har brugt denne sætning, men den virker ikke,

Prøv med <a href="#" onclick="javascript:history.go(-1);">Back</a> - den
plejer at virke.

I øvrigt virker 'Tilbage'-knappen øverst til venstre i browseren som regel
på samme måde. ;)

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : mv

Dato : 18-08-04 14:27

> [...]
> plejer at virke.
>
> I øvrigt virker 'Tilbage'-knappen øverst til venstre i browseren som

Nej, ingen af delene virker på min.
Mvh. mv

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-08-04 19:54

mv wrote:

> Nej, ingen af delene virker på min.

Så bliver du nok nødt til at afsløre, hvor du har lagt siden ud, så vi kan
kigge nærmere på den. Giv os en url.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : mv

Dato : 20-08-04 07:53

Det kan jeg desværre ikke. Det er et internt site hvor man skal have
brugernavn og password. Er der ikke en anden måde man kan lave det på ?
Mvh. Marie

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-08-04 18:00

mv wrote:
> Det kan jeg desværre ikke. Det er et internt site hvor man skal have
> brugernavn og password.

Det hindrer dig vel ikke i at lave en testside, som du lægger ud offentligt.
Du kan bare fjerne alt føsomt indhold og kun have den 'ikke virkende'
funktion på.

> Er der ikke en anden måde man kan lave det på ?

Jeg kender ikke andre.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk