php ftp og sh script
Fra : mol

Dato : 18-08-04 07:44

Hej

Jeg har levat en lille php script som via ftp henter en sh script file ned,
så man kan editer den i et textarea felt, tilbage kopieringen går fint!!

med scriptet vil ikke kører før at , jeg har åbnet det i en tekst editor på
freebsd , og gemt det!!

er der nogle der kan hjælpe mig??

kenneth

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 18-08-04 08:13

mol wrote:
> [...]
>
> med scriptet vil ikke kører før at , jeg har åbnet det i en tekst editor på

Noget med permissiion måske?

Tonni Aagesen
www.cazoo.dk

Fra : mol

Dato : 18-08-04 09:25

nej det tror jeg ikke!!

Der bliver ikke ændret på premession.

når jeg prøver at kører script for jeg denne fejl;

../sjrun: Command not found.

hvis jeg åbner det i en editor og gemmer det virker det!

kenneth

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 18-08-04 11:34

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-08-04 13:16

Anders K. Madsen wrote:

> [et eller andet, som man skal om på 'bagsiden' af indlægget
> for at kunne læse, hvis man bruger Microsoft Outlook Express]

På 'forsiden' af indlægget ses *ingenting*.

Går man 'bagom', kan man læse:

<citat>
Hvad hvis du lige kører en 'chmod +x <script-name>' på den inden du
prøver at eksekverer den?

Hvilken editor bruger du til at rette filen med, så den kan eksekveres?
</citat>

Anders, kunne du lokkes til ikke at pgp-signere dine indlæg i nyhedsgrupper.
Det er aldeles overflødigt og det er ikke alle, der kender tricket med at
'gå bagom'.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 18-08-04 13:24

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-08-04 13:48

Anders K. Madsen wrote:

Læst 'på bagsiden*:

> Jeg skrev da intet om Outlook Express. (?)
Det har jeg heller ikke påstået. Jeg fortalte, at den mest udbredte
newsreader ikke kan vise dit indlæg.

> Njaeh... Jeg er ikke glad for at lade væ... Det ville faktisk være
> rarere hvis folk ville bruge en standards-compliant news-reader,
> hvilket OE tilsyneladende ikke er... Jeg mener... Der er jo nok at
> vælge imellem, også til Windows. (Thunderbird gør f.eks. et godt job.)

Jeg kan ikke se meningen med, at jeg skal bruge en anden news-reader, fordi
du har fået en fiks ide.

[plonk]

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 18-08-04 14:19

"Erik" == Erik Ginnerskov <erik@donotspammmeplease.invalid> writes:

> [...]

> newsreader ikke kan vise dit indlæg.

> Jeg kan ikke se meningen med, at jeg skal bruge en anden news-reader, fordi

Det var nok en lidt hård udmelding at komme med. Med den holdning
kunne vi så også plonke alle de OE brugere der stadig ikke har fået
gjort noget ved deres signaturadskiller.

X-Fut dk.admin.netikette

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>
echo mail: !#^."<>"|tr "<> mail:" dk@wegge