Mangler en Popup blocker, MEN...
Fra : Juel / Odense

Dato : 18-08-04 02:24

Hej folkens,
mangler lige lidt hjælp..

Jeg skal bruge en Popup blocker, men det skal være uden diverse toolbars og
alt muligt andet crap..

Jeg søger derfor et program der har et lille ikon, evt. på proceslinjen, der
bevæger sig eller blinker når en popup blokeres..(UDEN lyd!!)
Det skal gerne have stats over antal, hvor, hvornår(klokkeslet,dato osv..)
og mulighed for diverse indstillinger såsom favorit sites hvor popup
tillades osv..

Håber i kan hjælpe, da jeg snart har prøvet alt uden held..

Bruger XP Home + IE 6.0

Juel / Odense..
--
Mail: mjp-nospam78@hotpop.com
De to cifre fjernes ved besvarelse via mail...

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 18-08-04 06:58

On Wed, 18 Aug 2004 03:23:59 +0200, "Juel / Odense" <mjp-nospam78@hotpop.com> wrote:

> [...]
>tillades osv..
>
>Håber i kan hjælpe, da jeg snart har prøvet alt uden held..

http://www.panicware.com/ har lyd, men det kan slås fra! Med en knap kan du tillade et
domæne at lave popup - virker vældig godt, men koster lidt!

Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-08-04 09:37

Juel / Odense skrev:

> Bruger XP Home + IE 6.0

Prøv at opdatere til SP2 - så er pop op-blokkeren indbygget i IE.

Ellers findes der jo andre browsere end IE. Næsten ligegyldigt
hvilken du vælger, vil der være en indbygget pop op-blokker.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Bach|DK|

Dato : 18-08-04 13:04

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Prøv at opdatere til SP2 - så er pop op-blokkeren indbygget i IE.

Kan godt forstå hvis vedkommende ikke vil opdatere/har opdateret endnu.
SP2 er jo fyldt med fejl og en del programmer - inklusive nogle af
microsofts egne - fungerer ikke med service pack'en.

> Ellers findes der jo andre browsere end IE. Næsten ligegyldigt
> hvilken du vælger, vil der være en indbygget pop op-blokker.

Bruger selv Mozilla og den har en pop-up blokker som viser hvornår der
"blockes".

--
Michael Bach

Fra : Anders Lund

Dato : 18-08-04 14:34

Bach|DK| wrote:

> Kan godt forstå hvis vedkommende ikke vil opdatere/har opdateret endnu.
> SP2 er jo fyldt med fejl og en del programmer - inklusive nogle af
> microsofts egne - fungerer ikke med service pack'en.

Hvor?

Ja, jeg ved at der er programmer som ikke er 100% kompatible, men dem er
der ved at blive gjort noget ved fra producenternes side af. Hvis man
hele tiden skulle være 100% kompatibel med alle programmer, ville vi
stadig sidde med MSDOS eller værre. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-08-04 14:16

Bach|DK| skrev:

> Kan godt forstå hvis vedkommende ikke vil opdatere/har
> opdateret endnu. SP2 er jo fyldt med fejl og en del programmer
> - inklusive nogle af microsofts egne - fungerer ikke med
> service pack'en.

O.K. - jeg bruger ikke selv XP og har ikke hørt om nogen problemer
med SP2.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-08-04 15:00

Anders Lund skrev:

> Hvor?

Der hentydes sikkert til denne side:
<http://support.microsoft.com/?kbid=884130>, hvor der står:
| Many of these issues are related to the introduction of the
| Windows Firewall and Data Execution Prevention features.

Både den indbyggede firewall og DEP kan kobles fra(*), hvis man
er helt desperat efter at få et program til at køre og desuden
er flere af programmerne på listen ikke længere ukompatible med
SP2, da producenten har sendt opdateringer ud.

(*) Eller man kan tilføje programmet til en liste, som sørger
for at DEP ikke kigger på det program, hvis DEP da ellers er
stillet til at overvåge samtlige programmer, hvilket det ikke
er som standard. Firewallen har selvfølgelig også en "hvid-
vaskningsmulighed".

> Hvis man hele tiden skulle være 100% kompatibel med alle
> programmer, ville vi stadig sidde med MSDOS eller værre. :)

Enig.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kristian Vange

Dato : 18-08-04 16:33

www.avantbrowser.com kan anbefales.

--
Kristian

Replace 'invalid' with 'dk' to reply

Fra : Bo Christensen

Dato : 18-08-04 17:27

Juel / Odense wrote:

> Jeg skal bruge en Popup blocker, men det skal være uden diverse toolbars og
> alt muligt andet crap..

Dengang jeg brugte IE, brugte jeg PupopPopper:
http://www.bayden.com/Popper/default.asp

Mvh

Bo

Fra : Lars Klintholm

Dato : 18-08-04 20:41

Den 18 aug 2004 skrev Juel / Odense i
dk.edb.internet.software.browser:

> [...]
> hvornår(klokkeslet,dato osv..) og mulighed for diverse
> indstillinger såsom favorit sites hvor popup tillades osv..

http://www.snapfiles.com/freeware/misctools/fwpopblock.html

Lars Klintholm

Fra : Juel / Odense

Dato : 19-08-04 01:07