Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Trådløs fastnet-headset ?
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-08-04 00:21

Findes der en trådløs telefon-ting der, som et headset, kan
"monteres" på øret og så kommunikere med en normal fastnet
basestation ?

Altså med andre ord, et trådløst DECT headset med understøttelse for
GAP ?

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"

Fra : Mr. Nobody

Dato : 18-08-04 09:44

Tænker du på noget i denne retning?

http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=BwRqeYpsSXBqectPET6q0cNP7NrkUBty2k2ULRZ3g5ClAg74yH-ULRZ3?ProductUUID=6SwKamdMVX4AAAD8Y8tMk8gL&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_fast_telefoner_extra&CategoryName=tdc_p_fast_telefoner_extra&CategoryDomainName=TDC-PrivatCatalog
--

Hilsen jesper
(Mr.Nobody)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-08-04 15:47

"Mr. Nobody" <mr-nobody@pc.dk> wrote in

> [...]

> 8gL&CatalogCategoryID=&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_
> fast_telefoner_extra&CategoryName=tdc_p_fast_telefoner_extra&Cate

Intet mindre :)

Tusind tak - jeg troede ikke engang det eksisterede, håber min
basestation er GAP kompatibel...