Billigt selskab?
Fra : Birger

Dato : 17-08-04 22:20

Der var engang et mobilselskab, der hed noget med SMALLTALK, men det findes
åbenbart ikke mere. Kan ikke finde det.
Er der andre, der bruger TDC's net, og kan tankes op med taletid via
nettet???
Birger

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-08-04 22:34

Birger skrev:

>Der var engang et mobilselskab, der hed noget med SMALLTALK, men det findes
>åbenbart ikke mere. Kan ikke finde det.

http://smarttalk.dk/ ?

Men det er Debitel, så...
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-08-04 22:36

Overså lige det, der er jo altid http://telmore.dk og
http://mixit.dk.
--
Knud

Fra : Per Thomsen

Dato : 18-08-04 07:26

> [...]
findes
> åbenbart ikke mere. Kan ikke finde det.
> Er der andre, der bruger TDC's net, og kan tankes op med taletid via

bla. :
http://www.unotel.dk
http://www.tele2mobil.dk

og som Knud skriver selvfølgelig

http://www.telmore.dk

Per

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-08-04 08:21

"Per Thomsen" <PerThomsenNews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
..
> http://www.unotel.dk
> http://www.tele2mobil.dk

Tele2 bruger Sonofon

Fra : Per Thomsen

Dato : 18-08-04 09:22

> Tele2 bruger Sonofon

Er det noget nyt?

Per

Fra : Per Thomsen

Dato : 18-08-04 09:24

> Er det noget nyt?
Jeg kan godt se, (på http://kortlink.dk/9gn) at de bruger det nu. Men for et
par år siden mener jeg, at de brugte TDC.

Per

Fra : Fischer

Dato : 18-08-04 09:39

> Er det noget nyt?