Pop-up vindue med billede
Fra : Martin

Dato : 17-08-04 20:50

Hej,

På min hjemmeside har jeg et galleri med en masse billeder.
Galleriet består af 'thumbnails' og når brugeren klikker på et
givent billede kunne jeg godt tænke mig at billedet åbnedes i
fuld størrelse i et pop-up vindue. Desuden ville jeg gerne have
pop-up vinduet til kun at inkludere selve 'rammen'; altså uden
menuerne, 'Filer', 'Rediger', osv. Kun 'rammen' og 'titelrammen'.
Hvis det er muligt ville jeg også gerne have, at pop-up vinduets
størrelse tilpassede sig størrelsen af billedet i fuld størrelse.

Håber, at der er nogen der forstår hvad jeg mener. :P

På forhånd tak!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen