Mærkeligt stofanet problem
Fra : DarkJedi

Dato : 09-05-01 16:28

Jeg kører Mandrake 8 på min maskine og er rimelig glad for det, men jeg har
dog et lille problem. Som headeren antyder har jeg stofanet, og det er sat
op som jeg mener det burde sættes op (i henhold til hvordan det gøres i
windows), men hastigheden når jeg downloader er ufattelig mærkelig lille
(3 - 10 kb/sek, hvor jeg i windows ligger på 80-250 kb/sek), og det er kun
den ene vej. I upstream har jeg konstant 15 kb/sek, som StofaNet desværre
kun tillader. Hvad kan der være galt? (og er der forresten nogle, der har et
godt script/program til stofanet-logon til linux, der virker?)

DarkJedi

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 09-05-01 17:09

In <9dbn59$o2g$1@sunsite.dk> "DarkJedi" <darkjedi@cyberimage.dk> writes:

>(og er der forresten nogle, der har et
>godt script/program til stofanet-logon til linux, der virker?)

Erstat 10.20.30.40 med ip-nummeret paa din login-server..
Erstat 12345 med dit sign-on og 67890 med dit passwd.

Mvh
Martin

#!/usr/bin/perl -w

use IPC:en2;
$program="telnet 10.20.30.40 259";

open2 (*README, *WRITEME, $program) or die "couldn't connect to stofa";

print WRITEME "12345\n";
print WRITEME "67890\n";
print WRITEME "1\n";

while (<README>) {
print;
}

close (WRITEME);
close (README);

Fra : DarkJedi

Dato : 09-05-01 19:21

Takker... nu kan jeg i hvertfald logge på med min langsomme hastighed :)

--
DarkJedi / darkjedi@cyberimage.dk

\\ -- Let's work together to get Hash-Functions legal
\\ for medical purposes only!