Q: Hvilket headset til en N7610?
Fra : Miss007 \(home\)

Dato : 17-08-04 19:02

Hejsa

For det første undrede jeg mig lidt over, at et headset ikke var med i
pakken, når mobilen nu engang kan afspille MP3 filer...Men sådan er det
ikke, så derfør vil jeg lige høre, om nogen ved, om man kan få et stereo
headset til den? Og evt. hvor det kan købes.

På forhånd tak!

--
Miss007 - Trine

(Der skal kun være et C efter @)

Fra : JMo.

Dato : 17-08-04 19:23

Miss007 (home) wrote:

> [...]
> ikke, så derfør vil jeg lige høre, om nogen ved, om man kan få et stereo
> headset til den? Og evt. hvor det kan købes.

Desværre.

Fra http://www.nokia.dk/phones/7610/features.php:

"Nokia 7610-telefonen understøtter kun monolyd, ikke stereolyd"

- så du må nøjes med mono-headset'ene HS-5, HDB-4 og HS-10 (samt evt.
3.parts mono-headset med POP-Port stik)

Fra : Miss007 \(home\)

Dato : 17-08-04 20:05

> Desværre.

Øv da osse!

> Fra http://www.nokia.dk/phones/7610/features.php:
>
> "Nokia 7610-telefonen understøtter kun monolyd, ikke stereolyd"

Damn, og mig der ellers synes 7610 er så perfekt...det kom et minus ved den
så!

> - så du må nøjes med mono-headset'ene HS-5, HDB-4 og HS-10 (samt evt.
> 3.parts mono-headset med POP-Port stik)

Hvad er 3.parts mono-headset med POP-Port stik?? Eks. på dette?

--
Miss007 - Trine

(Der skal kun være et C efter @)

Fra : Peter

Dato : 17-08-04 21:07

"Miss007 (home)" <miss@abcdefghijklmnopq.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> så!

> Hvad er 3.parts mono-headset med POP-Port stik?? Eks. på dette?

Jeg har engang læst, at POP Port skulle være Nokias nye standard, men når
jeg tilslutter mit gamle headset fra min N6610 til min nye N7610 får jeg en
meddelelse i stil med "understøtter ikke hardwaren". Findes der forskellige
udgaver af POP Porten eller hvad ?

Fra : JMo.

Dato : 17-08-04 21:55

Peter wrote:

> [...]
> får jeg en meddelelse i stil med "understøtter ikke hardwaren". Findes
> der forskellige udgaver af POP Porten eller hvad ?

Uden iøvrigt at have prøvet det: Kan det være fordi du forsøger at sætte et
stereo-headset til (f.eks. HDS-3 eller HS-3)

Fra : JMo.

Dato : 17-08-04 22:00

Miss007 (home) wrote:

> Hvad er 3.parts mono-headset med POP-Port stik?? Eks. på dette?

Andre mærker. F.eks. Logitechs, Jabras eller deciderede noname-produkter.

(POP-Port er blot betegnelsen for den type stik der sidder i bunden af en
del nyere Nokia-telefoner, f.eks. Nokia 3100, 3200, 5100, 5140, 6100, 6220,
6230, 6610, 6800, 6810, 6820, 7200, 7210, 7250, 7250i, 7600, 7700 m.fl.)