Rullepanel
Fra : Karina Jakobsen

Dato : 17-08-04 17:52

Hejsa.

Er der nogen der ved om man kan ændre farven på sine rullepaneler på
hjemmesiden? og hvordan man evt. gør det, jeg laver den i Frontpage.

Venlig hilsen
Karina

Fra : A.N.

Dato : 17-08-04 22:10

Hej Karina

Se her. http://www.harmonyhollow.net/cws.shtml

Axel

Fra : inga schmidt

Dato : 18-08-04 17:32

Karina Jakobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> Er der nogen der ved om man kan ændre farven på sine rullepaneler på
> hjemmesiden? og hvordan man evt. gør det, jeg laver den i Frontpage.

Det kan man sagtens, men det virker kun i IE.

Mvh Inga

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne