Hej gruppe
Fra : crelle

Dato : 17-08-04 15:30

Hej når jeg ligger en fil en på nettet så andre kan download kommer der er
en fejl meddelse: server not found. så jeg må have lavet en fejl da jeg
importerede filerne kna nogen hjælpe mig med at lave det rigtigt..

jeg er frontpage 98.. ikk det nyeste men håber nogen kan hjælpe

Hilsen crelle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-08-04 16:12

crelle skrev:

>Hej når jeg ligger en fil en på nettet så andre kan download kommer der er
>en fejl meddelse: server not found. så jeg må have lavet en fejl da jeg
>importerede filerne kna nogen hjælpe mig med at lave det rigtigt..

Kom med et link til siden, ellers er det umuligt at svare på.
--
Knud

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 17-08-04 21:41

Hej crelle

Der er nogle server som kan se forskel på store og små bogstaver og andre kan
ikke.
Det er bedst at lave ALLE dine filer, billeder og andre ting med små
bogstaver.

Undersøg om du har lavet en bogstav med stort, som din fil ikke er.

Mvh
Martin Jørgensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne