bovpropell
Fra : Henning Schwartz

Dato : 17-08-04 15:31

Jeg har købt en motorbåd Nimbus 2600 årgang 1986 og kunne godt tænke mig
at få monteret en bovpropel af en professionel, har forhørt mig hos
motorbåds-sejlere i min ferie der har givet mellem 20 og 50 tusinde for at
få sådan en monteret.
Er der nogen i denne gruppe der kender en rimelig og dygtig
forhandler/montør der kan udføre sådan en opgave til en rimelig pris?
mvh
Henning

Fra : Steffen Skov

Dato : 17-08-04 16:22

"Henning Schwartz" <paradis@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen i denne gruppe der kender en rimelig og dygtig
> forhandler/montør der kan udføre sådan en opgave til en rimelig pris?

I et af sommerens BådNyt var der en artikel med billeder om emnet.
Hilsen
Steffen