Programmer, som kolliderer med XP SP2
Fra : Morten Snedker

Dato : 17-08-04 14:38

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-08-04 15:02

Morten Snedker <morten"udelad"@ skrev:

> http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=842242

Jeg undrer mig over, hvad det har med sikkerhed at gøre, men
til orientering så er der flere programmer på den liste, som
der allerede er sendt SP2-opdateringer ud til fra producenten.
(Nero 6.x er en af dem). Når SP2 engang udkommer på dansk, er
der formentlig endnu flere.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 21:38

On Tue, 17 Aug 2004 16:01:32 +0200, "Thomas G. Madsen"
<nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg undrer mig over, hvad det har med sikkerhed at gøre

....der er i "folkemunde" tale om en sikkerhedsopdatering i forhold til
Windows XP....maybe just my crooked mind...

/Snedker
---
http://dbconsult.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 17-08-04 21:45

Morten Snedker wrote:

> ...der er i "folkemunde" tale om en sikkerhedsopdatering i forhold til
> Windows XP....maybe just my crooked mind...

Jeg ville nok have holdt den til Windows gruppen, da dit indlæg
omhandlede programmer som ikke er 100% kompatibel med Windows. At
service packs også indeholder sikkerhedsopdateringer, er en ubetydelig
grund.

Men det kan vi jo diskutere et andet sted. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-08-04 21:45

Morten Snedker skrev:

> ...der er i "folkemunde" tale om en sikkerhedsopdatering i
> forhold til Windows XP....maybe just my crooked mind...

Nå ja. Det er der selvfølgelig noget om. Mange kalder den
Security Pack 2, men alligevel... :)

--
Hilsen
Madsen