MS Windows
briani 27239
Automatisk log-on ved opstart XP Home
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 17-08-04 10:11

Efter jeg har opdateret min XP home skal jeg trykke på et ikon for at komme
ind i windows.
Kan xp ikke opsættes så jeg ryger direkte ind på skrive bordet når jeg
booter min PC
På forhånd tak
Flemming Løvenhardt

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 17-08-04 11:13

Download Tweak UI, installer, gå ind under logon og vupti!

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Lars

Fra : usenet

Dato : 17-08-04 11:20

"Lars Holm Thomsen" <aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> skrev i en
meddelelse news:ufm3i0tkclc6a2qc43o1t9outdoo085h8b@4ax.com...
> Download Tweak UI, installer, gå ind under logon og vupti!
>
> http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
>

> Lars

Gå ind i system og vælg brugerkonti.
Slet de konti du ikke vil bruge og lad være med at at indtaste et password
for dne konto du bruger.
Ellers se på mulighederne under brugere.

Dan

---

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-08-04 12:41

Flemming Løvenhardt skrev:

> Efter jeg har opdateret min XP home skal jeg trykke på et ikon
> for at komme ind i windows.

Måske fordi, at du har installeret .NET Framework 1.1.
<http://www.google.com/groups?&as_umsgid=c44uqg.2sc.1@tgm.dyndns.dk>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Nyheder

Dato : 17-08-04 14:39

"Flemming Løvenhardt" skrev i en meddelelse .
> [...]
komme
> ind i windows.
> Kan xp ikke opsættes så jeg ryger direkte ind på skrive bordet når jeg

Hej Flemming

Jeg ved at der en kør komando hvor man så kommer ind og kan vælge hvilken af
de oprettede bruger der skal bruges som autologon.

Jeg kunne også godt selvtænke mig at få den ige så jeg håber att der er en
der læser dette som kender komandoen.

Hilsen

Sten

Fra : Kurt

Dato : 17-08-04 15:26

Hej
Prøv kommandoen KØR/control userpasswords2 og så skal der slettes et
flueben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-08-04 15:29

Nyheder wrote:
> [...]
> Jeg kunne også godt selvtænke mig at få den ige så jeg håber att der
> er en der læser dette som kender komandoen.

Den hedder:

control userpasswords2

Bare skriv det i "Kør" ......

Jan