ADSI problemer
Fra : Chrisser

Dato : 17-08-04 07:55

Hej

Jeg har en stump der verificerer brugeren via ADSI som bruges i forbindelse
med NTlogon:
<%
On error resume next
Set objNS = GetObject("WinNT:")
Set objObjSec =
objNS.OpenDSObject("WinNT://"&Domaine(),trim(ini),trim(kode),0)
If err.number = 0 then
set objObjSec = nothing
Set objNS = nothing
Else
set objObjSec = nothing
Set objNS = nothing
brugerOk = false
End If
%>

Det virker på op til flere windows2000 servere men på én bestemt returnerer
den false uanset. Hvis jeg udkommenterer On error linien kan jeg udskrive et
err.number: -2147023584
Jeg kan intet finde på google og jeg aner intet om hvad det kan være -
bortset hvis ADSI ikke understøttes ? Kan det fravælges under installation
og hvordan kan man teste om det er installeret.
Men hvis det nu ikke er installeret - burde den så kke fejle allerede i
getObjekt ?

Jeg kan desværre ikke give et link da det hele gemmer sig bag en firewall -
og det ikke er min server - men alle ideer modtages med kyshånd.

Mvh
Christina