dll problem
Fra : Harald

Dato : 16-08-04 21:03

Hej

Jeg bruger en komponent som bla. har disse linier:

//CAPI 2.0 DLL FUNCTIONS
function
CAPI_REGISTER(MessageBufferSize,maxLogicalConnection,maxBdataBlocks,maxBdata
Len:DWORD;pApplID:pDWORD):DWORD;stdcall;external 'capi2032.dll';
function CAPI_RELEASE(ApplID:DWORD):DWORD;stdcall;external 'capi2032.dll';

som det ses benyttes der nogle funktioner i en dll fil der hedder
capi2032.dll, problemet er at hvis man ikke har denne fil på sin computer så
kan programmet ikke startes, der kommer en fejl besked der siger at
capi2032.dll filen mangler. Hvordan løses dette?

Mvh
HK

Fra : Harald

Dato : 16-08-04 23:51

"Harald" <news@no-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> kan programmet ikke startes, der kommer en fejl besked der siger at
> capi2032.dll filen mangler. Hvordan løses dette?

Fik svaret i en anden gruppe, LoadLibary var løsningen.

/HK