Deltagere i Mis Randers 2004
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 16-08-04 20:30

Som nogen af jer måske har set i min signatur den sidste måned, var jeg
arrangør af en modelkonkurrence for katte i sidste uge.

Og jeg er altså lige nødt til at lade jer få et glimt af alle de skønheder
der dukkede op. I kan finde dem her:
http://www.1001kat.dk/misrandersdeltagerne.htm

Jeg er også fuldstændig smadret nu, efter at have gramset på den ene
vidunderlige kat efter den anden - fire dage i træk! Det er næsten mere end
en misseelsker kan bære

Fotografen er Lene Brix fra Randers - og jeg synes hun har gjort et rigtigt
godt job.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-08-04 20:49

Tina skrev
<Jeg er også fuldstændig smadret nu, efter at have gramset på den ene
vidunderlige kat efter den anden - fire dage i træk! Det er næsten mere end
en misseelsker kan bære >

*GG* Umm ja, der er da en håndfuld (eller to) jeg
godt kunne finde et hjørne til

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 16-08-04 22:18

> *GG* Umm ja, der er da en håndfuld (eller to) jeg
> godt kunne finde et hjørne til

ditto her, jeg kan ikke engang bestemme mig for hvilken en kat, der er
dejligst....og det er nogle absolut dejlige billeder....

selv har jeg gang i at få en proff. tegner til at tegne mine katte...der er
kun et problem, at hun er katteallergiker *G* sådan kan det gå, men vi er
ved at finde en løsning....
Hendes talent kan ses her:

http://tegnerjette.dk

Desværre har hun så lige glemt at fortælle mig hvad hun skal have for det,
men....det vil jo nok vise dig *smil*

Hilsen Miver og Mulles mor Heidi
http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at det kræver et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Kan hentes hér: http://www.idnnow.com/

Fra : Nitsen

Dato : 17-08-04 14:21

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev

> *GG* Umm ja, der er da en håndfuld (eller to) jeg
> godt kunne finde et hjørne til

Me too - måske man skal på kattenapning *ggg* - nå - jeg må nok nøjes med
den lille grimme killing jeg skal have om en uges tid *tihi*

Mislingen kan ses her www.heldingnielsen.dk - den Røde Baron er vores.

Mvh

Anita

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-08-04 15:26

Anita skrev

<Me too - måske man skal på kattenapning *ggg* ->

Ja man bliver fristet alt for meget Baronen er nu også
lækker og hans to tortie søstre, umm der er nu noget med de tortie-misser

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 17-08-04 19:22

Nitsen skrev i en meddelelse...

> [...]
>
> Me too - måske man skal på kattenapning *ggg* - nå - jeg må nok nøjes med
> den lille grimme killing jeg skal have om en uges tid *tihi*

Jeg tør jo næsten ikke nævne for de damer at jeg har adresserne til alle de
herlige firbenede på billederne - omend jeg tror det vil være mere end
en smule svært at smugle mange af dem forbi deres slaver.

Som en trøst har jeg lagt lidt oplysninger om deltagerne på siden, så nu kan
I more jer over navne der måske ikke passer til det I troede, og se om
deltagerne ligner deres alder.

Og Anita - tillykke med Baronen - lækker lille misling. Han kunne med
garanti have givet lidt sund konkurrence i Mis Randers

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- kom og besøg os i Randers