nokia 6600 og flytning af bluetooth-dongle
Fra : Henrik Bruhn

Dato : 16-08-04 19:59

Hej.

Jeg startede med at forbinde min 6600 til en desktop pc med en dongle, som
jeg nu prøver at få til at virke i min laptop.

Er der nogen måde at få telefonen til helt at glemme donglen og starte på en
frisk?

Problemet er, at jeg på laptoppen godt kan finde telefonen, men den nægter
at forbinde.

mvh
Henrik Bruhn

Fra : Henrik Bruhn

Dato : 18-08-04 12:48

Det er ikke noget problem at flytte donglen til en anden pc.

/henrik