MS Windows
briani 27239
Startdiskette
Fra : P. D. Andersen

Dato : 16-08-04 20:00

Hvordan laver man en startdiskette til Millenium, når man ikke har millenium
på nogen pc'er. Jeg har adgang til andre operativsystemer, men kan jeg lave
den fx. fra en XP?

Fra : Gevaldi

Dato : 16-08-04 20:04

P. D. Andersen skriblede:

Du kan hente den på www.bootdisk.com

--
/Gevaldi

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 16-08-04 20:19

P. D. Andersen wrote:

> Hvordan laver man en startdiskette til Millenium, når man ikke har millenium
> på nogen pc'er. Jeg har adgang til andre operativsystemer, men kan jeg lave
> den fx. fra en XP?

Du kan let fremstille en disk ved at downloade denne fil
http://pesona.mmu.edu.my/~panzheng/bootup/bootme.exe
Derefter skal du blot have en formateret diskette klar og køre programmet.

Du kan i øvrigt finde de fleste bootdisk på http://www.bootdisk.com

Et andet godt værktøj som jeg kan anbefale er Ultimate Boot CD
http://www.ultimatebootcd.com/
den man downloades og brændes ned på en CD (.iso file) og har en masse
Boot og Disk værktøjer....