Hovedtøj
Fra : Anita Rasmussen

Dato : 16-08-04 19:01

Hej
Findes der et hovedtøj der ligger midt imellem shetland og pony?
Jeg har en pony der åbenbart har en mærkelig hovedform, for vi kan ikke
finde et hovedtøj der passer.
Hvad gør man så?

venlig hilsen
Kristina

Fra : Anet

Dato : 16-08-04 22:50

"Anita Rasmussen" <anitaoskFLAT@COATEDhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes der et hovedtøj der ligger midt imellem shetland og pony?
> Jeg har en pony der åbenbart har en mærkelig hovedform, for vi kan ikke

(klip)

Man får syet et der passer efter mål. Du kan kontakte Birgit Noer som syer
dem selv på mål. Det har jeg gjort med mine to islændere og det er blevet et
rigtig godt resultat. 40845382
lps.bnn@get2net.dk
Jeg kan sende et billede af mit hovedtøj. Hun laver lige nøjagtig hvad man
vil have lavet.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 17-08-04 14:57

> [...]
> er blevet et rigtig godt resultat. 40845382
> lps.bnn@get2net.dk
> Jeg kan sende et billede af mit hovedtøj. Hun laver lige nøjagtig

Hej
Du må meget gerne sende et billede til mig. Er det meget dyrere eller ?

hej fra Kristina

p.s Fjern hunden i mailadressen

Fra : Anet

Dato : 17-08-04 17:02

"Anita Rasmussen" <anitaoskFLAT@COATEDhotmail.com> skrev i en meddelelse
..

> Hej
> Du må meget gerne sende et billede til mig. Er det meget dyrere eller ?
>
> hej fra Kristina
>
> p.s Fjern hunden i mailadressen

(klip)

Billede er afsendt

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 18-08-04 08:02

Anet wrote:
> Man får syet et der passer efter mål. Du kan kontakte Birgit Noer som syer
> dem selv på mål. Det har jeg gjort med mine to islændere og det er blevet et
> rigtig godt resultat. 40845382

Det er faktisk også ret nemt at lave et selv. Vi har lavet en del nittet
sammen i læder. Og sy dem kræver en del arbejde, men når man nitter dem
sammen er det ikke så galt.

Vi køber bare læder, spænder og nitter i en lædervarebutik. Det eneste
specielle værktøj der skal bruges er en "strimmel-skærer" og nitte-jernet.

-dennis

Fra : PiaJ

Dato : 17-08-04 21:08

"Anita Rasmussen" <anitaoskFLAT@COATEDhotmail.com> wrote in message
> [...]
> Findes der et hovedtøj der ligger midt imellem shetland og pony?
> Jeg har en pony der åbenbart har en mærkelig hovedform, for vi kan ikke

Min mule bruger full i toppen og cob i bunden. Har også fået lavet et
hovedtøj specielt, men ellers kunne man jo kombinere to ens(artede) trenser
og fx bruge nakkestykke og pandebånd fra den store, resten fra den lille.

:Pia

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 18-08-04 10:33

Tak til jer alle for svar. Nu har vi lidt at arbejde ud fra

--
Anita Osk Rasmussen
EFA-Syd Produktionshøjskolen

Fra : Anet

Dato : 18-08-04 14:12

"Anita Rasmussen" <anitaosk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak til jer alle for svar. Nu har vi lidt at arbejde ud fra
>
> --
> Anita Osk Rasmussen
> EFA-Syd Produktionshøjskolen

(klip)

Lad os høre hvordan i løste problemet.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Anita Rasmussen

Dato : 24-08-04 09:04

> "Anita Rasmussen" <anitaosk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> (klip)
>
> Lad os høre hvordan i løste problemet.

Vi gik op på den lokale rideskole, og og de sagde at vi bare skulle komme
med pony og hovedtøj så skulle de nok sætte det sammen så det passede. Men i
mellemtiden fik vi fat i et andet hoved tøj. Et billigt et fra Harald Nyborg
som vi fik til at passe. Så nu er datteren glad. Selvom Ponyen egentlig ikke
skulle bruges til at ride på.

Venlig hilsen
Anita
(kristinas mor)