Wappe en hjemmeside
Fra : Lasse Madsen

Dato : 16-08-04 17:31

Hvordan kan man få sin hjemmeside som Wap-side til mobilen?
Jeg har tænkt over det længe, men jeg har ikke fundet ud af det

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-08-04 17:49

Lasse Madsen skrev:

>Hvordan kan man få sin hjemmeside som Wap-side til mobilen?

Min hjemmeside er designet helt uden tanke på WAP og mobil, men
jeg lagde vægt på et design der skulle fungere i mange browsere -
og hokus pokus! Det fungerer også rimeligt på min mobil (T 610).

Prøv evt. selv.

--
Bertel

Fra : Dan Molberg